{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.799 visninger | Oprettet:

MC "flytte-hund" {{forumTopicSubject}}

Jeg er træt af at gå og flytte rundt på fruens MC i min alt for lille garage.
Så jeg er på udkig efter, sådan én til at køre MC'en op på, så både hjul og støtteben er løftet fra gulvet.

Der har flere gange været tråde om dem - jeg kan bare ikke finde en eneste af dem...
Biltema har haft dem, men ikke længere.

Nogen der ved, hvor de kan købes?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC "flytte-hund"
  • #3   29. nov 2015 Jeps. Sådan en!
    Tak Peter.


  • #4   29. nov 2015 Hejsa Søren
    Der er også en ved dem her
    https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=da&prev=search&rurl=translate.google.dk&sl=de&u=http://xtcommerce.motorradteile-bursig.de/&usg=ALkJrhhWuJUELaTKSA9FrEypzYygA-brpQ
    Der købte jeg min men den er så også lidt dyre men jeg har ikke fortrudt det for den er rigtig go og jeg kan kun anbefale den


    profilbillede
  • #7   29. nov 2015 Tror da at jeg skal et smut forbi Kibæk. smiley

  • #8   29. nov 2015 tager du en med til mig. smiley (-:

  • #9   29. nov 2015 Har den Bursig stand som Jens SS også har/viser, den er intet mindre end fantastisk og langt bedre end den billige røde som en kammerat har! Han fortrød MEGET(egne ord), at han havde spildt penge på den fra louis.de og ikke taget Bursig standen istedet.

  • #10   29. nov 2015 Mikkel - hvad er det, der er galt med den røde?

  • #11   29. nov 2015 Lad mig sige det på denne måde - Den røde fylder stadig det samme på jorden som MC`en i sig selv gør, ja faktisk mere! Det at den røde dybest set er en stor metalplade med meget lav frihøjde i hele bredde/længde af en MC gør at den fylder meget, metalpladen rager ud til siden, ting du ruller ikke fri af ting, du kan faktisk ikke se om der er noget indeunder og mc`en står ikke når så godt fast, da den stadig støtter på sidefoden og derfor tager mc`en også endnu mere plads da den tilter til den ene side.
    Bursig`en, den har en tre-fod, med en central løftestang som MC`en hænger på, du kan frit dreje styret og sætte mc`en klods op ad andre emner. MC`en hænger meget sikkert og vælter ikke og bevæges meget nemt rundt grundet 3-foden glider den meget nemmere og vægten fra MC`en er centraliseret. Med røde der står du med en mc der hvilket på sin egen sidefod, så den står skrå og langt mere usikkert og samtidig skubber du en står metalplade rundt og du kan ikke se hvad der kommer eller er under den!

    Der er himmel og hav til forskel! Jeg har ikke et ret stort værksted, men med Bursig`en der kan jeg skrue nemt så godt som alle steder på mc`en, den falder ingen vegne, om vinteren hænger den der og der kommer ingen flat spots på dækkene da disse ikke rører jorden, modsat den røde. Og når jeg er færdig, med at skrue(jeg kan også af og påmontere fælge på min fordi den hænger, ordne lejer mv. det kan du ikke på den røde), ja så triller jeg den bare ind langs væggen! Trust me, ved godt det er dobbelt på, men du har en stand for livet! Og skulle du få ny mc, så bestiller du bare en ny adapter der passer til dennes stel! easy peasy smiley

    Håber mit lange indlæg forklarede det smiley


  • #13   29. nov 2015 Tak for din forklaring Mikkel.
    Kan sagtens se fordelene med Bursig'en, men det er lige om behovet er der.
    Som sagt er det til fruens MC. Den har kun kørt 2 ture de sidste 5 år...
    Er bare træt af at den er i vejen, når lige skal have grillen ind/ud, have fat i haveredskaberne, have kælken frem, når jeg skal have øl i skabet osv. osv.
    Jeg skruer ikke selv, så den skal jeg lige tænke over. smiley


  • #14   29. nov 2015 Ved ikke hvor længe den er der
    http://www.dba.dk/motorcykel-dolly/id-1020348262/


  • #15   29. nov 2015 Bursig stand findes vist heller ikke til en Fjr 1300

  • #17   30. nov 2015 RexD: Det er også virkelig et godt produkt!!

  • Rune J
    Rune J Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 13 Svar: 9
    #18   30. apr 2016 Hej alle sammen.
    Jeg er Ole opfinder og producenten af MCLOWRIDER som er den eneste dansk producerede mc dolly som ovenikøbet virker igen og igen. Vi laver 4 modeller, da alt det med og kunne justerer dem i afstanden ikke dur Pga ustabiliteten.
    Og vi har under udviklingen både købt og prøvet ma ge af de andre modeller der findes på markedet for og vide hvilken vej vi skulle gå og ikke gå, for der er mange der virkelig ikke dur der ude.
    Vi kommer på mange messer og næste gang vi er ude er til Horsens state prison den 9-12 juni hvor vi har stand og så kommer vi til Fyn mc træf i tusindårs skoven hvor vi også har stand. Begge steder med messe pris på 2200kr
    Kan selvfølge købes altid og både afhentes i Odense samt sendes i dk og Wordwide
    Mere info på Mclowrider.dk@Gmail.com
    Eller på mclowrider.com
    Eller på tlf 20718617 så tager vi en snak
    Mvh Rune Jørgensen


    profilbillede
  • Rune J
    Rune J Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 13 Svar: 9
    #19   30. apr 2016 Hej alle sammen.
    Jeg er Ole opfinder og producenten af MCLOWRIDER som er den eneste dansk producerede mc dolly som ovenikøbet virker igen og igen. Vi laver 4 modeller, da alt det med og kunne justerer dem i afstanden ikke dur Pga ustabiliteten.
    Og vi har under udviklingen både købt og prøvet ma ge af de andre modeller der findes på markedet for og vide hvilken vej vi skulle gå og ikke gå, for der er mange der virkelig ikke dur der ude.
    Vi kommer på mange messer og næste gang vi er ude er til Horsens state prison den 9-12 juni hvor vi har stand og så kommer vi til Fyn mc træf i tusindårs skoven hvor vi også har stand. Begge steder med messe pris på 2200kr
    Mere info på Mclowrider.dk@Gmail.com
    Eller på mclowrider.com
    Eller på tlf 20718617 så tager vi en snak
    Mvh Rune Jørgensen


    profilbillede
  • #20   30. apr 2016 #18
    Med en pris 3 gange højere end markedspris bliver jeres salg nok ikke voldsomt stort.


  • Rune J
    Rune J Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 13 Svar: 9
    #21   30. apr 2016 Hej Jesper.

    Tror da du skal blive profet det lyder da som om du ved noget jeg ikke ved. Ja der fi des dem fra andre producenter som koster fra 900kr og op efter, men de er virkelig af en anden kvalitet. Jeg skal sige om du evt vil værer tilfreds med en sådan. Men køb dog en af de billigste og så derefter vil jeg og alle andre da glæde os til og høre og evt se en video af din indkøbte ting.
    Hav en god dag spåmand.


  • #22   30. apr 2016 Jeg havde nok ikke annonceret så kraftigt, før jeg havde fået min hjemmeside til at virke, men dig om det..

  • Rune J
    Rune J Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 13 Svar: 9
    #24   30. apr 2016 Dejligt at vi danskere godt kan lide dansk producerede varer som selvfølgelig også koster mere end Kina produkter.
    Jeg er helt klar over hjemmesiden og meebox og min webmaster er i dialog....??
    For mere info gå på Facebook og søg på "mclowrider" så kommer det frem under værktøj.
    Og der er masser af billeder,videoer osv.
    Tak for respons smiley


    profilbillede
  • #25   30. apr 2016 #21
    Det er nu godt nok et dansk firma ved navn dansk værktøjs salg der laver dem jeg nævnte.

    Skulle jeg købe noget, ville jeg købe en bursig mc løfter fremfor en hund.

    Lige pt køber jeg intet til mc, da jeg hverken har mc eller tid til at køre pga golf.
    Du må hjertens gerne få billeder af mit golf udstyr i tilfælde af du skifter branche!


  • Rune J
    Rune J Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 13 Svar: 9
    #26   30. apr 2016 Tænk sig at golf er så røv sygt at man keder sig så meget at man er nød til og nedgøre andres indlæg blot for og opleve bare lidt...
    God dag på golf banen...??


  • #27   30. apr 2016 #26
    Tænk engang at du som sælger vælger at tale sådan i et åbent fora til potentielle kunder.

    Jeg startede blot med at informere dig om at din pris nok var i overkanten og du ville få større succes med en mindre fortjeneste og større omsætning.

    Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke i fremtiden med din biks, hvad enten du bliver indenfor mc verdenen eller skifter branche til en hvor du endnu ikke har udtalt dig offentligt.


Kommentér på:
MC "flytte-hund"

Annonce