{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Udstødnings skift {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en honda cbf1000 som jeg er rigtig glad for men der er jo ikke rigtig noget lyd i sådan en Svend og et sæt Potter med lidt lyd i koster en mindre bondegård til sådan en også var det jeg tænkte 2 potte kan man jo nemt finde bla fra en suzuki sv1000 og det ville jo være ganske nemt at få dem passet til med en god smed men så er mit spørgsmål er der forskel på Potter til 2 cylindret og 4 cylindret MC'ere? hvis man ser bort fra forrør her tænker jeg udelukket på selve potte?? På forhånd tak og go jul til jer alle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødnings skift
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #1   12. dec 2015 Ingen forskel - andet end at der er forskel fra potte til potte på størrelse osv.

    Men en potte til en 4 cylindret skal udføre det samme arbejde som en til en 2 cylindret.


  • #2   13. dec 2015 Er forfærdelig sikkert på at de slipons som sælges med sloganet "tilpasset lige præcist blabla cykel" er noget være fis.

    Jeg anskaffet mig en lækker potte. Drejede et omformer stykker og på den måde fik sat en fed potte på selvom den ikke er "lavet til min cykel"


Kommentér på:
Udstødnings skift

Annonce