{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med gps tracker?.
  • #1   5. feb 2016 ikke under 1000 kr.. men for 1500 får du en der ikke skal kobles til strøm og som har en standby tid på 10 år... smiley og den fungere som alle andre på mobil og Pc..

  • #2   5. feb 2016 Hvad hedder den stephanie ?.

  • #3   5. feb 2016 er lige ved at finde den igen.. tror jeg har slettet mailen.. Fik den i en mail fra svigerfar.. så det er ikke sikkert jeg finder den.. men jeg kan da spørge ham.. smiley

  • #4   5. feb 2016 Tak ville være super smiley

  • #5   5. feb 2016 Det er den her.. og det er med indbygget simkort. så det er en engangs betaling og så dør den jo på et tidspunkt.. smiley

    http://www.dantracker.com/dk/produkter/2014-03-27-08-56-52/safety-guard-gps-spy


  • #6   5. feb 2016 Cool tak det vil jeg overveje smiley

  • #8   5. feb 2016 Det er et engangs beløb vi snakker om... sæt dig ind i det..

  • #9   5. feb 2016 Det er et abonnement! - 150,- i opstart og derefter 40,- for 1 måned...

    Sæt dig ind i det!


  • #11   5. feb 2016 #8 der står endda nederst på siden du linker til at den kræver et abonnement for at virke.
    Sæt dig selv ind i hvad du reklamere for og husk vi er her for at hjælpe hinanden smiley


  • #12   5. feb 2016 Her ser det ud til at der skal betales abonnement

    http://shop.jysk-caravan.dk/dantracker-safety-guard-gps

    Klippet fra overstående side
    Varenummer: Dantracker Safety Guard GPS
    OBS For at safety Guard virker skal der oprettes abonnement samt App på App store / Google play og www.dantracker.com priser fra 25 kr. /md. (ved 60 mdr.)




  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    jul 2015

    Følgere: 2 Svar: 9
    #14   5. feb 2016 Køb ikke en Dantracker - du bliver kun skuffet!!!
    Har haft to stk og den første fucked 100% op med placering, fik at vide den havde gammel software og fik så en ny.
    Den nye jeg fik kunne man ikke stole på, den vidste ikke selv hvor den var og når jeg søgte på den kunne den vise 10-15 km forkert. Den var 14 dage i Skotland i sommers og hele ferien troede den at den var mellem Viborg og Skive.......ik så troværdigt.
    På en dantracker kan man ikke lave liveopdatering, så hvis du får stjålet din mc må du vente på den selv opdaterer og hva hjælper det når placeringen alligevel ikke passer.
    Dette var min erfaring med Dantracker.....


  • #15   5. feb 2016 Lyder sku skidt, deg skal gerne være præcis indenfor 10 meter hver gang smiley ellers er vi ovre i videoovervågning

  • Simon J
    Simon J Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 12 Svar: 1
    #16   7. nov 2017 Hej Allesammen

    Jeg er ved at udvikle en GPS tracker som jeg tror kunne være interessant for nogle af jer. Vi har ikke lanceret endnu men indtil videre ser det ud til at vores gps tracker kommer til at kunne følgende:

    - Holde batteri i flere år, selv ved regelmæssig opdatering (herefter kan den genoplades)

    - Klar til brug ved udpakning, vi kobler den automatisk på vores online sporingsportal via din mail, så du kan se alle dine trackere live på kort.

    Den kommer til at blive solgt på lejebasis, for at kunne gøre det så billigt som muligt
    Lige pt. tror jeg den kommer til at koste ca. 500,- kroner for det første år, og så 249,- herefter.
    Det er inklusiv data og fri adgang til sporingportal.

    Den vil blive solgt fra https://zenziot.com/

    Vi har også en mail liste derinde man kan blive signet op til, hvor vi frem til lancering trækker vindere af 12 måneders gratis tracking, og der kommer nok også en introtilbud når vi er klar til salg.





Kommentér på:
Erfaring med gps tracker?.

Annonce