{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.648 visninger | Oprettet:

Ingen papirer på MC'en {{forumTopicSubject}}

Hej !
Er i dialog med en gut der vil sælge en MC.
Der er INGEN papirer overhovedet.
Kan man (mod betaling af div. afgifter) overhovedet få en sådan "papirløs" MC indregistreret ?
Hvis JA - Hvad skal jeg i så fald gøre ?

PS: Foråret er lige om hjørnet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen papirer på MC'en
  • #1   5. feb 2016 Glem det. Brug den som baneged.

    Der skal være stel nummer på, så skal det igennem fx Suzuki, hvis det er den model og er den solgt i dk, kan det muligvis Lade sig gøre, hvis ikke. Så skal hjemlandet findes, de skal finde ud af noget og tager en krig. Som jeg husker folk har sagt herinde. Du kan jo ikke vide om den er stjålet og det er en fusker.


  • #2   5. feb 2016 Har den tidligere været indregistreret?
    Hvis der er tale om en MC, hvor de originale papirer er forsvundet, kan det godt lade sig gøre, også med en udenlandsk MC. Men det er en besværlig omgang.
    Har været turen igennem med en udenlandsk MC, det gør jeg ikke igen.


  • #3   6. feb 2016 som flere andre skriver , du skal vide hvorfor der ikke er papirer på , og er der overhovedet stelnr , og er den så billig , så det kan betale sig at bøvle med det ,

  • #4   6. feb 2016 OK - Tråden slutter her.

    Jeg er IKKE køber til en MC uden papirer.

    Tak for jeres bemærkninger.....


  • #5   7. feb 2016 Ved du stoppede tråden. Men på nummerplade.net kan man via stel nr. Slå motorcyklen op hvis den tidligere har været på danske plader. Kan den findes der er det måske værd at spørge skat om der er muligheder for nye papir.
    Findes den ikke der så er det nok smartest at undlade at købe den til andet end reservedele eller som andre skriver en baneged. ????


Kommentér på:
Ingen papirer på MC'en

Annonce