{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.121 visninger | Oprettet:

Plougmann
Plougmann
Tilmeldt:
11. feb 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Stelnummer og registrering {{forumTopicSubject}}

Davs derude! smiley jeg er en knejt på de små 17 år der går er kigger lidt på MC til at rode lidt med indtil jeg må køre på den smiley er blevet totalt hooked på motard og enduro maskiner og har kigget lidt på en Husqvarna smiley

Så er mit spørgsmål, er der et sted hvor jeg kan slå stelnummer op og kigge hvem der sidst har haft den indregistreret?

Og hvis nu den ikke har været registreret i Danmark, kan jeg så slå stelnummer op et sted og se hvilket land den kommer fra?

Ha en go' aften derude smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stelnummer og registrering
  • #1   11. feb 2016 Du kan slå ting op på http://www.nummerplade.net/

  • #2   11. feb 2016 mig bekendt kan man kun "slå" stelnumre og nummerplader op og se om det pågældende nummer har været indregitreret i danmark.. altså ingen navn eller adresse

    mhht. udlandet ved jeg ikke noget om..



  • #3   11. feb 2016 det bliver en lang rejse , er jeg bange for . må jeg spørge hvad str du har set på , og hvad den står til ? da jeg har en jeg skal have solgt ,og ikke kan finde nogle at sammenligne med

  • Plougmann
    Plougmann Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #4   11. feb 2016 Det er en Husqvarna TE610 til 8000 kr. prisen er sat efter at der ingen papir er på den, manden har dog en anden til salg af samme model bare et eller to år nyere hvor der er papir på til 20.000 kr.
    Men med prisen til 8000 synes jeg det var interessant hvis den nu havde været registreret i DK før, så kunne jeg jo få fat i ny reg. attest og have fået en fin cykel til ingen penge smiley


  • #5   11. feb 2016 Okay læste ikke helt igennem - du kan ikke se navne - og har den ikke været regi i dk, så kan du ikke se hvor den kommer fra - vel ikke på den side jeg linkede til

  • Plougmann
    Plougmann Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #6   11. feb 2016 Okay, der kommer ikke noget frem når jeg skriver stelnummer ind på nummerplade.net så kan vel gå ud fra at det ser sort ud?
    Tror jeg vil prøve at ringe til en synshal eller til skat, de må kunne hive noget frem hvis der er noget? smiley


  • #7   11. feb 2016 http://nrpla.de/soeg

    Der kan man lave en avanceret søgning, så kan du kigge efter om stelnummeret dukker op.

    Men når noget lyder for god til at være sandt, er det som regel=for godt til at være sandt.......der er nok en grund til at nuværende ejer ikke "bare lige" selv skaffer de papirer.
    Det betyder ikke at det måske kan lade sig gøre, men som en anden skrev--det kan blive en lang vej.


  • #8   12. feb 2016 Jeg har prøvet det med en bil, det kun den tidliger registreret ejer der kan bestille en ny registringsattest. Og skat vil ik oplyse hvem tidliger registreret ejer er. Så hvis man ik ved hvem det er, så kan man ikke gøre noget...

  • #9   12. feb 2016 8000 er jo ikke urimeligt og 20K er stadig billigt for en gademaskine, du skal jo nok regne med at Skat vil ha en pæn slat i reg. afgift på den til de 8K, HVIS det overhovedet KAN lade sig gøre!

  • Plougmann
    Plougmann Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #10   12. feb 2016 Ja hvis der ikke er betalt afgift af den så kan det højest sandsynligt ikke betale sig smiley men ja, 20k er også billigt for en hvor der er afgift på og det smiley

  • #11   12. feb 2016 Se det på en anden måde.
    Hvis sælger potentielt kunne få 12.000 kr. mere for maskinen ved at skaffe papirerne, så havde han nok skaffet dem!
    Du kan være så godt som 100 % sikker på at det er en tysk mc uden afgift hvor de tyske papirer er blevet væk og så er det op af bakke.


  • Plougmann
    Plougmann Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #12   12. feb 2016 Jeg har snakket meget med manden der havde den, han vidste ikke at man kan skaffe papir på en mc uden papir.
    Han ville sælge de 2 maskiner vidst nok pga. Han var væltet og havde slået benet eller sådan noget.
    Han fortalte en masse om hvad de havde været brugt til og sådan noget.


  • #13   12. feb 2016 hold fingerne væk og spar lidt flere penge sammen og køb en anden.

  • Plougmann
    Plougmann Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #14   12. feb 2016 Det var ikke det jeg spurgte efter Johnny, jeg gider ikke den slags negative kommentarer der smiley

  • #15   12. feb 2016 Kan du ikke finde den via. nummerplade.net så har den IKKE på noget tidspunkt været indregisteret og der er heller ikke betalt afgift på den.

  • Plougmann
    Plougmann Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #16   12. feb 2016 Okay, tak for hjælpen gutter smiley

Kommentér på:
Stelnummer og registrering

Annonce