{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

kørerskole kritik {{forumTopicSubject}}

Så kom kortet endelig i hus. Tidl. på året, skrev jeg om, at jeg var utilfreds med den kørerskole jeg gik på, men ville ikke nævne detaljer og hvilken, før jeg har fået kortet..så her kommer det:

<b>a-7</b> i Rødovre. Det er det dårligste valg, når det kommer til kørerskole, ihvertfald mhtl MC-kortet.

Om det er den enkelte kørerlærer, skal jeg ikk kunne sige, men det er skolens valg at bruge den lærer, så derfor går det ud over ham...dog uden at nævne navnet.

Der er flere episoder.

1. Vi kørte 3 af gangen og han havde åbenbart set sig sur på en ung gut, shvor det første kort han skulle have, var til MC. Jeg synes selv det er for latterligt at de tillader folk uden kort, STARTE med Mc, for de har ingen erfaring og der er ingen kørerlærer der kan hive fat i rettet. Der blev råbt meget i vores øre...og det stressede ham mere, end det hjalp. Flere gange måtte vi holde ind til siden, for at han kunne give ham en skideballe. Det er IKKE motivation. Det endte ud med, at da de skulle på motorvej, kørte denne unge gut - uden erfaring - forrest, med det reslutat, at da en bil trak ind foran ham, blokerede han bremserne og faldt...<b>heldigt "kun" med 60kmt pga der var kø</b> men alligevel. Jeg har ikke hørt han har været på den skole siden.

2. Alle seriøse henvendelser om råd til kørsel, udstyr, valg af MC m.m. blev mødt af en sarkastisk kommentar. For at tale udenom.

3. hvis man spurgte om hvordan man havde kørt på turn, kunne man ikke forvente et "det gik sgu godt" - for HEY...vi skulle jo ikke tro vi var noget og det var faktisk hans ord, til en elev.

Der er flere episoder, men jeg kan lige nævne den sidste, hvor jeg VIRKELIG blev skuffet som elev, der har lagt flere tusind kr. ved den skole og taget de timer, som lige passede ind i deres plan... <b> fik man et TILLYKKE, for at have bestået...... NOOT</b> Hvad fanden sker der ved at ønske en elev tillykke...

Jeg er skuffet, RIGTIG skuffet. Jeg vil fraråde ALLE, der har den kørerskole i deres overvejelser....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kørerskole kritik
Kommentér på:
kørerskole kritik

Annonce