2.062 visninger
|
Oprettet:
Yamaha MT-10 vs BMW S1000R {{forumTopicSubject}}
Hvad er pros / cons ved de 2 sat op mod hinanden.
De koster begge 200k og motormæssigt yder de det samme.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.028
Det er bmw'en som står på min ønskeseddel
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.693
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.028
Tror begge motorer vil få os til at juble som om vi havde vundet den store mælkesnitte
R1M
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.693
Den skulle også ha' traction control, riding modes osv. som de andre ?
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 49 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 47 Svar: 520
...
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.842
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.944
/
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 72 MC-er: 10 Annoncer: 3 Emner: 162 Svar: 4.145
mar 2015
Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 185
Men det bliver nok udenfor mit budget
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 156
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 826
Efter jeg så alle de respektive modeller til MCH for 3 uger siden.. Har jeg læst alle de forskellige reviews af cyklerne.
Jeg kan også rigtig godt lide Suzuki GSX S1000 - MEN ingen kan lide dens kørsel mønster + gassen kommer forsinket. Så respons på gassen kommer ikke promte som de andre gør. Det gør den meget svær at få en jævn kørsel på de små snoet veje. Prisen er også meget attraktiv.
Yamaha MT-10 - Bruger jo en opdatere 2005 R1 motor hvor der er ændret i noget software for at give bedre bund, mellem område - som man præcis søger på en streetfighter. Design tror jeg ikke helt jeg er klar endnu til at komme trillende rundt på en "Transformer" Men om nogle år ser de fleste sikkert sådan ud. Så det er jo bare tilvænning som med alt andet som er NYT o anderledes end det vi kender.
BMW S1000R: Må nok sige den har fanget min opmærksomhed. Dog er det en 2014 model. Som jeg ved kommer til at koste kassen at få ekstra udstyr til.
Flere af jer nævner MT-09 - Den tamme lyd en 3 cyl. giver fra sig, Så vil jeg heller cykle rundt i byen. Jeg har prøvet den og en følelse af ubalanceret og ikke føler sig tilpas på den gør at jeg aldrig vil have en 3. cyl.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.028
Alt det man kan læse, fra alle de journalister der ikke kan huske hvornår de sidst har kørt på en cykel der er 3 år gammel skal man tage lidt med forbehold.
Det er ikke sikkert du nogensinde vil registrere en forsinket gasrespons, måske alene af den grund at den reagerer 10 gange hurtigere end hvad du er vant til
Samt du ikke har 4 spritnye modeller og en racerbane til rådighed. Og kun skal finde forskelle på disse for at retfærdiggøre din løn
Den eneste test du må læne dig 100% op af, er din egen for uanset hvad verdenspressen og alverdens tests siger, så bliver du gladest for den MC, du synes køre bedst.
jan 2008
Følger: 15 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 9 Svar: 848
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 64 MC-er: 7 Emner: 45 Svar: 849
Hvor har du fra at det er en opdateret 2005 r1 motor med anden software?
Det er en neddroslet nyfremstillet 2015 - 16 ventilers crossplane motor, som er langt fra en 2005 - 20 ventilers motor! De kan ikke sammenlignes!
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 826
Jeg tog fejl af GSX-S - Som er en K5 motor.
Yamaha is probably looking more in the direction of its four-cylinder competitors, starting with the 160-hp BMW S1000R, the 145-hp (108 kW) Suzuki GSX-S1000 with the engine of the iconic GSX-R1000 K5 and the Kawasaki Z1000 (140 hp/104.4 kW).
jun 2013
Følger: 18 Følgere: 11 MC-er: 6 Svar: 510
Så min stemme går til BMW.
Personligt ville jeg hellere, bruge 200 på en brugt k1600 bmw, og bruge min ktm til de små sjove ture.
Yamaha MT-10 vs BMW S1000R