{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha MT-10 vs BMW S1000R
  • #2   24. feb 2016 Jeg er absolut ikke i svime over mt10's design .... Slet ikke! Synes den ligner et kasseret udkast til batmans bike smiley

    Det er bmw'en som står på min ønskeseddel smiley


  • #3   24. feb 2016 Enig, Bimmeren over MT'eren IMO designsmæssigt. Motoren har jeg ingen erfaring med, men har nu hørt bimmeren skulle gå rigtig lækkert efter de fik fixet deres lille problem på racer versionen hvor motorerne sprang på random tidspunkter ^^

  • #4   24. feb 2016 @elias

    Tror begge motorer vil få os til at juble som om vi havde vundet den store mælkesnitte smiley

    R1M smiley smiley smiley


  • #6   24. feb 2016 Enig igen!! Er meget imponeret over suzuki har formået at lave denne skønhed til kun 160.000! hurra for afgiftnedsættelser smiley

    Den skulle også ha' traction control, riding modes osv. som de andre ?


  • #7   24. feb 2016 For tideligt at vurdere
    ...


  • #8   24. feb 2016 hvad med at sparre 60 og købe en MT09

  • #10   24. feb 2016 Så er der lige afstanden til nærmeste service-center til pågældende mærke man vælger ??
    smiley / smiley


  • #11   24. feb 2016 Mmmmmh S1000R - jeg skal lige ud med køkkenrullen smiley

  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
    #12   24. feb 2016 Hvis jeg havde 200k til en ny naked bike blev det den nye 2016 MW Agusta Brutale 800. Den er så fed! Se evt. 44teeth nye anmeldelse af den. Bevares den mangler 50 HK i forhold til de to andre men det er lige meget når den er så gudesmuk plus at det endelig lyder som om at de har fået det hele til at spille på den.

  • #13   24. feb 2016 Havde nok taget den gamle v4 aprilia tuono til 145k smiley
    Men det bliver nok udenfor mit budget smiley


    profilbillede
  • #14   25. feb 2016 Bmw hvis du vil have bmw udstyr, ellers yamaha!

  • #15   25. feb 2016 Tak for alle de forskellige meninger..

    Efter jeg så alle de respektive modeller til MCH for 3 uger siden.. Har jeg læst alle de forskellige reviews af cyklerne.

    Jeg kan også rigtig godt lide Suzuki GSX S1000 - MEN ingen kan lide dens kørsel mønster + gassen kommer forsinket. Så respons på gassen kommer ikke promte som de andre gør. Det gør den meget svær at få en jævn kørsel på de små snoet veje. Prisen er også meget attraktiv.

    Yamaha MT-10 - Bruger jo en opdatere 2005 R1 motor hvor der er ændret i noget software for at give bedre bund, mellem område - som man præcis søger på en streetfighter. Design tror jeg ikke helt jeg er klar endnu til at komme trillende rundt på en "Transformer" Men om nogle år ser de fleste sikkert sådan ud. Så det er jo bare tilvænning som med alt andet som er NYT o anderledes end det vi kender.

    BMW S1000R: Må nok sige den har fanget min opmærksomhed. Dog er det en 2014 model. Som jeg ved kommer til at koste kassen at få ekstra udstyr til.

    Flere af jer nævner MT-09 - Den tamme lyd en 3 cyl. giver fra sig, Så vil jeg heller cykle rundt i byen. Jeg har prøvet den og en følelse af ubalanceret og ikke føler sig tilpas på den gør at jeg aldrig vil have en 3. cyl.


  • #16   25. feb 2016 @lasse

    Alt det man kan læse, fra alle de journalister der ikke kan huske hvornår de sidst har kørt på en cykel der er 3 år gammel skal man tage lidt med forbehold.
    Det er ikke sikkert du nogensinde vil registrere en forsinket gasrespons, måske alene af den grund at den reagerer 10 gange hurtigere end hvad du er vant til
    Samt du ikke har 4 spritnye modeller og en racerbane til rådighed. Og kun skal finde forskelle på disse for at retfærdiggøre din løn smiley

    Den eneste test du må læne dig 100% op af, er din egen smiley for uanset hvad verdenspressen og alverdens tests siger, så bliver du gladest for den MC, du synes køre bedst.


  • #17   25. feb 2016 Tror også det ville blive en tuono eller en bmw til mig, men jeg har jo allerede "valgt side" smiley


  • #18   26. feb 2016 #15 Lasse P
    Hvor har du fra at det er en opdateret 2005 r1 motor med anden software?
    Det er en neddroslet nyfremstillet 2015 - 16 ventilers crossplane motor, som er langt fra en 2005 - 20 ventilers motor! De kan ikke sammenlignes!


  • #19   26. feb 2016 http://www.gizmag.com/yamaha-2016-mt-10-specs/42009/

    Jeg tog fejl af GSX-S - Som er en K5 motor.

    Yamaha is probably looking more in the direction of its four-cylinder competitors, starting with the 160-hp BMW S1000R, the 145-hp (108 kW) Suzuki GSX-S1000 with the engine of the iconic GSX-R1000 K5 and the Kawasaki Z1000 (140 hp/104.4 kW).



  • #20   26. feb 2016 Lyden af yamaha´s crossplane motor er lækker, men syntes ikke den er køn.
    Så min stemme går til BMW.

    Personligt ville jeg hellere, bruge 200 på en brugt k1600 bmw, og bruge min ktm til de små sjove ture.


Kommentér på:
Yamaha MT-10 vs BMW S1000R

Annonce