{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

har nogle erfaringer med denne shine ray? {{forumTopicSubject}}

250 cc eller 125 versionen, kan se de koster 15.000 fra ny af, og vil derfor høre om nogle har haft erfaring med netop en af disse 2 kina maskiner. , vær obs på dette sku gerne være en starter maskine:)

Roadracer 250CCM - Sport XY250-5AA


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har nogle erfaringer med denne shine ray?
  • #1   11. mar 2016 Som 26 årig må du vel køre på alt ?
    Så ville jeg ikke købe en 250cc den blir du hurtigt træt af .


  • #2   11. mar 2016 Koeb en brugt GS500 i stedet.

  • #3   11. mar 2016 er prisen den samme da? og hva model, suzuki?

  • #4   11. mar 2016 Gs500 eller gsf600

  • #5   11. mar 2016 det er ik min type motorcykel .)

  • #6   11. mar 2016 Jeg har lavet en del kina mc'er i chopper modelerne og solgt videre med fin succes!!
    Jeg har selv haft mange japaner mc'er og en enkelt italiener !
    Klart er kina mc'er dårligere ellers ville prisen ikke være det den er!
    Billigere dele, mindre holdbarhed !
    Jeg vil mene at man får hvad man betaler for og skal sætte sine forventninger derefter!
    Hvis man gør det og ikke tror at den egner sig til hårdfør kørsel, motorvej osv så når man nok langt!
    Jeg kan ikke sige noget om din model men dem jeg har haft i hænderne egnede sig fint til landevej og by kørsel!
    Jeg ville stille extra fokus på bremse egenskaber på den model du spørger til da kina mc'er generelt er lidt for " soft" i bremserne!!
    Som start mc egner den sig sikkert fint også selvom du må køre større når du spørger til start mc smiley

    Ellers er der jo Suzuki gsx 400 r
    Kawasaki zxr 400 eller zzr 250 !Honda vfr 400 hvis du måske lige kunne ligge en lille slat penge mere smiley


  • #7   11. mar 2016 Hvis det er for at få en mc der har et fint look men som du ikke skal have de næste 5 år, samt en cykel der bare skal til for at få lidt erfaring, prøve de 2hjulede af, jamen så er sådan en Shineray sgu fin. Køre-egenskaberne er som sådan ikke noget der er at råbe hurra af, men har man ikke en 2016 spritny motorcykel til 250.000 at sammenligne med, jamen hva så? smiley

    Du skal gøre op med dig selv hvad du vil forvente af sådan en cykel smiley


  • #8   11. mar 2016 så længe den køre,. ser flot ud og kan komme fra århus til aalborg eller andre steder så er jeg glad .P

  • #9   11. mar 2016 Hvad med en gs500. Gav 8500 kr for min smiley

  • #10   11. mar 2016 Den er sku fed smiley Men tror du bliver TRÆT af den svage motor. du kan få en suzuki sv 650 til 25000 som et 10 gange sjovere smiley

  • #11   11. mar 2016 det er jeg helt helt helt sikker på jeg gerne kan smiley men 25000 er lidt meget for mig ligenu smiley og sommerferien kalder, har sku virkelig brug for at få gang i en maskine til sommer smiley

  • #12   11. mar 2016 Okei det er bare ærgeligt at være træt af lortet efter sommerferien. men det finder du ud af første gang en gammel tarvelig golf vil køre om kap første gang smiley

  • #13   11. mar 2016 jeg har ikke i sinde at køre om kap med folk, smiley er sku virkelig bange for det sker en gang, men vil ikke ^^

  • #14   11. mar 2016 Okei smiley 150 cc kører max 110 kmt hvor du kun får 10 kmt ved at købe en 250 cc så det kan ikk betale sig andet, end at du køber 150 cc smiley

  • #15   11. mar 2016 Altså hvis man ser filmen om den 125'er... Så er der virkeligt noget galt med det speedometer... En flad 125'er med 10hk kører squ ikke 150 km/t ifølge speedo smiley Det kan godt være du ikke tror du vil blive træt af en lille maskine, men chancen er enorm! Skal du pendle lidt frem og tilbage mellem Århus og Ålborg bliver det bagved lastbilerne uden chance for forsvarlig overhaling, det squ ikke ret fedt...
    Køb dig en gammel gsxf, gs, cbr eller lign. det vil give dig mange gange mere kørerglæde og de holder også priserne bedre end kina cyklen smiley


  • #16   11. mar 2016 Skrammel med skramme på.
    Nogle Kina maskiner er ganske ok, men de der "sports" 125/150 er intet værd.

    Har læst dine andre tråde. I stedet for at kigge efter en MC der af design er det du vil have, så gå i stedet for efter en der starter og kører når du vil.
    Med den kurs, og det du vælger ud fra, ender du med en MC der giver flere frustrationer end glæder.

    Snup noget stabil som f.eks en honda CB450s. Nej den er ikke smart og moderne, men du vil køre langt mere på den, end på den kineser du har i kiggerten nu.


  • #17   11. mar 2016 Hvis det hele handler om udseende så køb lortet.
    Men hvis du bare vil have lidt køre og ejerglæde, så køb noget andet!!


  • #18   11. mar 2016 Tjek linket den kan kun køre 120 smiley og det er 250 cc

  • #20   12. mar 2016 Kiggede på den samme maskine da jeg var 17 - 18 år og dengang var det også ''først til mølle'' restsalgs tilbud til 15000kr. her 3 - 4 år efter er de stadig ikke kommet af med dem. hmm.

Kommentér på:
har nogle erfaringer med denne shine ray?

Annonce