{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda cbr 600
  • #1   28. apr 2016 Hvis spørgsmålet(?) går på, om der er væsentlig forskel på 96-98 CBR600F og 99-00 CBR600F, så er svaret ja, der er betydelig forskel på dem. De repræsenterer hver sin "generation" og kaldes populært derfor for henholdsvis F3 og F4. Alt mere eller mindre er ændret fra F3 til F4 - fra stålstel til alustel, lavere vægt, anden ergonomi, nyt motordesign, helt nyt kåbedesign, startspærre på F4 og en masse andre ting. Hvordan man så opfatter forskellen på de 2 cykler, vil naturligvis være individuelt, men der er en naturlig forklaring på prisforskellen - Dog virker det måske som om, du giver lidt hurtigt op på F4'eren, hvis det er sådan en, du vil ha'. Der har været en del F4'ere til salg mellem 30-35.000 de sidste par år, så måske man kunne forsøge at byde på alle dem til omkring de 40.000, og ellers ha' lidt tålmodighed. For nogle kunne en import måske komme på tale, det kan evt. blive lidt billigere med de rigtige kundskaber/logistiske muligheder ( jeg hjalp på et tidspunkt med en sådan import, og den endte i ca. 34-stykker (indkøb+afgift+transport) for et fint eks. med lav km-stand).

    Men en F3'er er bestemt også en fin cykel, vær opmærksom på, at den findes i 2 versioner; 95-96 og så den let opgraderede version 97-98 (af nogle derfor kaldet F3½ )


  • #2   28. apr 2016 tak for dit svar Michael jeg kan høre at du mener hellere købe en 99-2000 mc og så ofre lidt mere, det der med at hente en i udlandet er jeg ikke så varm på, så jeg ryster knægtens sparebøsse.

  • #3   28. apr 2016 Egentlig vil jeg ikke anbefale hverken det ene eller det andet - Personligt har jeg det lidt lige som dig, jeg synes, at de 40.000 simpelthen er for meget for en F4, og det ville jeg heller ikke give - Som antydet i mit svar, er det måske heller ikke helt nødvendigt, hvis man har lidt tålmodighed og afventer det rigtige tilbud eller byder lidt på dem i den lave prisende, så kunne der måske komme noget ud af det.

    Mht forskellen på de 2, så vil det opfattes noget forskelligt afhængig af personen - Jeg har haft et hav af CBR600'ere fra årg. 1991- 2011 (så jeg er holdt op med at tælle smiley ), og selv om F4'eren ret klart fremstår optisk som en generation nyere, så kan de 2 cykler sagtens sammenlignes og køre sammen med 2 nogenlunde sammenlignelige piloter. Så afgørelsen bør nok bero på, at man tager en tur på begge, og så holder det op mod, hvilke tilbud man kan opnå...Er F4'eren for dyr, og man kan finde en fin F3'er til en god pris, så er det skam et udmærket alternativ IMO. smiley


  • #4   28. apr 2016 Har lige set en Cbr 600 f4 fra 99 med 33 på klokken, til 36000,-
    Den er sort og gul, og ser umildbart fin ud smiley så den på facebook.


  • #5   28. apr 2016 Her var den

    profilbillede
  • #6   28. apr 2016 smiley

    profilbillede
  • #7   29. apr 2016 tusind tak Askar lyder som den jeg skal ha, jeg prøver at kontakte ham.

Kommentér på:
Honda cbr 600

Annonce