{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
15.609 visninger | Oprettet:

Stjålet - så blev det min tur {{forumTopicSubject}}

Min Honda CBR 900 RR Fireblade 1998 er blevet nappet fra min gård i Reberbansgade i Aalborg Vest.

Den er meldt til politiet og forsikring, og jeg har finkæmmet det meste af byen på min cykel. Tyveriet er sket mellem mandag eftermiddag og onsdag morgen kl ca 0830.

Vær rare at rette henvendelse til mig hvis i ser den. Billedet er rimelig retvisende, udover at der sidder en Mivv Carbon potte på den samt en sædeskal, LED blinklys, og lidt andre småting.

Reg: AW13068
TLF : 20674944 Ring hele døgnet.

Krammer og bajere udloves i første omgang i findeløn.

på forhånd tak.

EDIT: Den har stået til salg i kortere periode, så jeg går så småt ud fra, at min adresse er fundet gennem G&G, evt. vha mit telefonnummer. Der har været et par stykker og kigge på den, men jeg vil være ked af at mistænke disse personer, da de har været meget reelle, og jeg har rigeligt med oplysninger på dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet - så blev det min tur
  • #1   4. maj 2016 Gemmer billedet og kigger efter den. Håber den bliver fundet. Hc

  • #2   4. maj 2016 Tak HC. Så kraftedme om der ikke bliver høj sol og 20 grader de næste mange dage

  • #3   4. maj 2016 Håber du får den tilbage! Forbandede tyve....

  • #4   4. maj 2016 jeg vil også holde udkig, har du slået op på diverse facebook sider?

  • #5   4. maj 2016 Pikhoveder. Krydser fingre for dig

  • #6   4. maj 2016 holder øje i Nordjylland!

  • #7   4. maj 2016 Skal nok kigge kommer dagligt en del rundt i Ålleren - den er nok desværre ikke hapset som brugstyveri så er nok nærmere på vej til Polen

  • #8   4. maj 2016 Som Busa vil sige "Tyvesvin". smiley
    Tror ikke den dukker op her omkring, MEN kigger også efter den der hvor jeg kommer omkring.


  • #9   4. maj 2016 Holder øje fra Aalborg vestby til Svenstrup.
    Håber din kværn bliver fundet uskadt


  • #10   4. maj 2016 Holder øje Fyn! Håber det bedste.

  • #11   4. maj 2016 Holder øje i Nordsjælland! Håber den dukker op.

  • #12   4. maj 2016 Sådan nogle møjdyr smiley
    Har delt på fb'ern
    mvh jens


  • #13   4. maj 2016 For helvdede. Holder øje

  • #14   6. maj 2016 Jeg tillader de'Herrer at erindre om, hvad cowboys traditionelt gjorde ved hestetyve. Min Kawa GPX 600 R skulle kunne præstere omkring 86 heste. Hvis den " forsvandt", ville jeg nok blive( OK måske ikke 86 gange vredere) , men meget meget pissed off.
    Der er TO slags tyve jeg foragter virkeligt inderligt, og den sidste slags af dem håber jeg virkelig må lide ( når JEG nu ikke må få dem til at lide.
    I dette forum er motorcykeltyve virkelig de rotter vi alle ønsker ud ad kornet.
    "Pryglestraf" bliver ligesom et debatterbart ord, selvom vi ved, vi ikke må forfalde til den slags udenomsparlamentariske løsninger.
    I min verden er der folk der skal lide endnu slemmere end motorcykeltyve, nemlig Guitartyve ( wel egentlig instrumenttyve)... Man har som guitarist sin foretrukne spade eller 3, lissom mig... Man opbygger et stærkt personligt forhold til sit instrument----- -Og så kommer der kraftedme en eller jammerlig fesen kleptoman, som ikke engang kender værdien at den ting han/hun stjæler.
    Samme timg med en motorcykel.
    Uden at opfordre til nogen for for optrappet vold, synes jeg godt en del af den af dette langfingrede segment kunne hviss ikke kureres, så dog holdes nede
    Faktisk tror jeg vores allesammens Dolph har svaret.

    Kønt er det ikke, men: DØD VED KØLLE !!!


  • #15   6. maj 2016 Henrik: Amen..!

  • #16   6. maj 2016 #14 Det værste er at på trods af at vi bruger et utal af timer og hårdt tjente penge på vores maskiner/instrumenter, så bliver de splittet ad/joyrided og solgt for en slik, eller bare kastet ad helved til.
    Ikke nok med at vi ikke må eje noget, men skulle vi være så "heldige" at finde dem igen, så er de massakreret til ukendelighed..

    På trods af at man ikke må sige det, er jeg overrasket over at det endnu ikke er gået folk nok på at lave et tæskehold, som kunne ligge på lur og tage et tyvesvin ad gangen.. Man har vel lov at drømme..


  • Olfert T
    Olfert T Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #17   8. maj 2016 Jeg gemmer billedet og kigger efter den!
    Men hvad skal jeg gøre hvis jeg ser en der kommer kørende skal jeg så følge efter ham?


  • #18   9. maj 2016 I skal alle have tak.

    #17: Jeg synes du skal ringe til mig/evt politiet hvor den er anmeldt, hvis du ser den. Du kan selvfølgelig følge efter hvis det ikke udsætter dig for fare.


Kommentér på:
Stjålet - så blev det min tur

Annonce