{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.645 visninger | Oprettet:

Hjemvendt fra shoppetur til Tyskland {{forumTopicSubject}}

Så er der sq blevet shoppet lidt. smiley

Netop hjemvendt fra en tur til Hamburg, med besøg hos Louis Giga store, og deres lagersalg, samt et smut forbi Hein Gericke.

Vi var fire gutter der tog derned, men kun de tre af os skulle shoppe. De endelige udgifter på transporten er ikke gjort op endnu, men det er jo hvad man gør det til, samt hvor man kører fra.

Personligt fik jeg købt stort set alt det jeg havde planlagt. Plus lidt ekstra smiley

Jeg er kommet hjem med:

Et stk. Vanucci læder jakke. 89,95€
Et par. Knox læder bukser (der macher jakken) 39,95€
Et stk. Vanucci sommer tekstil/kevlar jakke. 89,95€
Et stk. Hein Gericke PSXR foret(udtageligt) tekstil/kevlar jakke. 49,95€
Et par Held læder racerhandsker med fuld beskyttelse. 49,95€
Et par Probiker læder/tekstil foret hansker(testvinder). 29,95€
Fire stk. Louis Diode miniblink. (Normalpris 80€, de havde lavet en fejl) 58,95€
Et stk. Elektronisk blink relæ til diodeblink 12,95€
To stk. adapter plader til kåben for montering af miniblink 10,00€
Et stk. Tankpad. 10,00€

Alt det indkøbte tøj har udskifteligt CE godkendt beskyttelse, og tekstil jakkerne er desuden 100% vind- vandtætte og åndbare.

Ud over alt dette, har jeg også lige indkøbt et par Swift M2R Superbike replica støvler til 995,- Kr.

Nu mangler jeg bare et løst rygskjold, da de ikke havde nogen i Tyskland, jeg kunne lide.

Alt i alt har jeg shoppet for små 4400,- Kr. dertil skal lægges udgiften på turen derned, men delt mellem os der var af sted, regner jeg med noget der ligner 3-400,- kr. til hver MAX.

Konklusion: Det kan ondehylemigme betale sig at køre sydpå for at handle sit MC grej smiley :-D:-D

PS: Jeg opretter et album med billeder af det jeg har shoppet, så i kan se de fede ting der er blevet købt til spotpris smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemvendt fra shoppetur til Tyskland
  • #1   7. jan 2007 Wow - det var en udbytterig tur må man sige smiley Ser frem til billederne smiley

  • #2   7. jan 2007 Så kom der et album smiley

  • #3   7. jan 2007 Damn et kup! smiley Tillykke med det smiley

  • #4   7. jan 2007 Tak skal du ha, Mads. Jeg er også en glad og tilfreds mand, med dagens udbytte smiley



    Link til foto album: http://motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=550


  • #5   7. jan 2007 Buggi: Ikke for at skuffe dig, men INTET tøj er 100% vind og vandtæt... smiley

  • #6   7. jan 2007 Charlotte> I know, det er en talemåde, og en gengivelse af teksten på labels´ne i tøjet. smiley

  • #7   7. jan 2007 Ja men Buggi, så burde du have været fræk og be' om extra rabat, nå du nu ved fra starten det ikke kan leve op til deres egen standart... hehe

  • #8   7. jan 2007 hehe, ja, det kunne man naturligvis ha gjort, men jeg synes egentlig jeg er sluppet ret heldigt derfra, mht. prisen, så jeg ville nok være et skarn hvis jeg prøvede at presse citronen mere.. smiley
    (jeg ville sq nok heller ikke få så meget ud af det smiley )


  • #9   7. jan 2007 hehe ja louis er et fint sted til gode penge:D

  • #10   7. jan 2007 Jeg mener ikke man skal støtte de danske forhandlere så længe deres priser er så høje sammenlignet med fx Sverige og Tyskland. De er simpelthen for dyre. Tag en wilbers bagdæmper. Koster 8k herhjemme, men 5k i Tyskland! Når de danske forhandlere sætter deres avancer ned skal jeg være den første der handler ved dem! Men jeg betaler altså ikke 3k mere for samme vare når jeg kan bestille i Tyskland og have dagen efter.
    MIt indtryk er ligeledes at Tyskerne er meget bedre når det kommer til garanti. De er ingen spørgsmål eller forklaringer. Man får bare en ny med det samme. Det tager 1 dag at sende en defekt vare afsted, så har du en retur 2 dage efter.

    Reservedelspriserne er også til grin her i Landet. I Tyskland ligger samme reservedele cirka 40% lavere. Havde jeg lavet min TL´er med varer fra DK, ja så havde det nok kostet langt over det dobbelte. smiley So no way om jeg handler i DK (memdindre der er et supertilbud eller medmindre det er småting såsom kædespray med mere)



  • #11   7. jan 2007 Glen B> Det er da noget fordrukkent vrøvl, undskyld jeg siger det.
    Hvordan kan du komme til den konklusion, at grejet er mindre rigtigt, fordi det bliver handlet i tyskland, og dermed til en lavere pris?

    Mht. garanti, så har Sebastian vist sagt hvad der skal siges i den retning smiley


  • #13   7. jan 2007 Glenn B> Hvem tror du betaler for din rabat? Alle dem der ikke får rabat.. Derfor handler jeg kun ganske beskedent ved de danske forhandlere..

    Hvis der er råd til at give dig en fed rabat, så er prisen på varen for høj, så enkelt er det.

    Der ud over, så kan jeg altså ikke rigtig sætte mig ind i din (tilsyneladende) filosofi, om at man får bedre varer, eller elsker sin cykel mere, hvis man betaler mere for varen... Den samme vare vel at bemærke!

    At betale mindre end nødvendigt er, har intet at gøre med at hyle op, som en fattigrøv... Det handler om sund fornuft.
    Du får det til at lyde som om det er dig der laver den bedste handel her. På mig lyder det mere som om du er god til at købe varm luft. smiley


  • #14   8. jan 2007 - Buggi -
    helt enig, jeg var også lige i hamburg i fredags i louis giga store og så deres lagersalg.... fik vanucci jakke+buks og lidt småting fra deres teknik afdeling (den ovenpå giga store) og så castrol kædespray der var sat 33% ned smiley kørsels udgifterne var der ikke nogen af da jeg kørte med en der alligevel skulle gennem hamburg... smiley jeg kan også kun anbefale det smiley
    og til glenn B.... jeg kan ikke se hvorfor man skal give mere for et sæt tøj i dk som måske har dårligere pasform og beskyttelse samt komfort end man kan finde i tyskland til samme pris eller billigere...hvis du har så mange penge at du vil betale overpriser i danmark... så skal du da være velkommen til det.... men jeg tror at vi andre hellere vil bruge de penge vi kan spare på at købe en bedre mc en dag.... men det kan også bare være at det er mig der har det sådan...
    Bunzike, over and out !!!!!


Kommentér på:
Hjemvendt fra shoppetur til Tyskland

Annonce