{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Kørekort priser omkring Århus {{forumTopicSubject}}

Forsøger at hjælpe en ven der er it-analfabet med at finde en mc køreskole. Efter at have støvsuget lidt rundt på google synes jeg generelt priserne i Århus er ret høje for mc kørekort. I Horsens kan du få et til ca. 6700,- hvor i Århus er prisen ca. 9500,-
Ja, så bruger man selvfølgelig lidt tid på at komme frem og tilbage, men det er da bestemt de ~2500,- værd efter min mening. Taget betragtning at i begge tilfælde kommer lægeerklæring, borgerservice og køreprøve ved siden af.

Og så er der køreskoler der reklamere med en DIN PRIS!!! RABAT! TILBUD!!... For senere i teksten at skrive "ikke medregnet, køreprøve, kørebane, gebyr til borgerservice, stempel til politiet" etc. Hvor prisen så alligevel ender på 10.000,-

Så, jeg tænkte jeg ville prøve at høre herinde. Hvilke kender i, anbefalinger osv.


Kommentarer på:  Kørekort priser omkring Århus
  • #1   26. jun 2016 http://www.jeff-ks.dk

    Godt nok i Skanderborg, men det var en ren fornøjelse af tage kørekort hos Jeff!

    lækre faciliter, god humor og seriøst når det kræves. smiley


  • #2   26. jun 2016 Gav 5000 ved Lisbeth køreskole

  • #3   26. jun 2016 #1 Tak, den kikker jeg lige nærmere på.
    #2 Det er også den jeg har kikket på i Horsens, prisen landede vist ca. på 6700,- når man ligger det løse med oven i.


  • Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #4   27. jun 2016 Lige et spørgsmål.
    Handler det kun om pris ? Hvad med sikkerhed, alt det du lærer, som ikke kan gøres op i penge. Min kørelærer (Ole, fra DRIVE i Ballerup), gik ligeså meget op i at fortælle os, at vi skulle køre som om vi var usynlige, og at alle prøver at slå os ihjel.


  • #5   27. jun 2016 Ligesom folkeskolelære, pædagoger, læger osv. Så er det ikke til at vide hvem der er god, bedre og bedst inden man selv tager til dem, i dette tilfælde kørelærer og prøver dem af.
    Der er jo en lovmæssig pakke som skal inkluderes. Om du i den pakke får overnævnte at vide eller om du ikke gør er ikke til at vide.
    Om du betaler 6000,- i Horsens eller 10.000,- i Århus for et kørekort er ikke = Bedste kørelære i landet.
    Den prisforskel der er fra Århus til Horsens og Skanderborg lugter lidt af "fordi vi kan".

    Personligt ville jeg da også gerne have en super kørelære. Det sikre prisen bare ikke.
    Så selvom jeg udmærket forstår hvad du mener, så er det bare ikke et holdbart argument.
    p.s. Jeg køre selv som om jeg er usynligt og at alle forsøger at slå mig ihjel.


  • Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #6   27. jun 2016 Det var ikke et argument, men et spørgsmål. Da mange spørgsmål om kørekort handler om pris. i stedet for kvalitet.

    Men true, du kan ikke vide hvordan bøffen smager, før du har spist.


Kommentér på:
Kørekort priser omkring Århus

Annonce