{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

godkendelse af kørekort til a1 {{forumTopicSubject}}

har ansøgt godkendelse til motorcykel køre kort A1 (125cc) for 2 måneder siden men har intet fået at vide de sagde at det vil kun tage 1 måned men har snart ventet 3 hvor langtid kan det gå da den også skal sendes til politiet og embedslægen har ventet ret langtid ansøgte den 18 april andre der også har været for noget lignede smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godkendelse af kørekort til a1
  • #1   26. jun 2016 Har du hørt om de er ved at behandle den eller om den er tabt i posten?

  • #2   26. jun 2016 ja de ved at behandle sagen men skulle fået svar for langtid siden

  • #3   26. jun 2016 Har du en psykisk sygdom eller et handicap eller været udsat for besvimelse. Blackouts. Eller har du udfyldt din erklæring forkert?

  • #4   26. jun 2016 har et handicap har adhd og gua

  • #5   26. jun 2016 Har du modtaget brev angående en afgørelse fra politiet i din e-boks?
    Jeg har lige været igennem samme tur og det tog lidt længere tid pga. min hørelse. Men det tog kun lidt over en måned smiley


  • #6   26. jun 2016 nej har ikke fået noget endnu:/

  • #7   26. jun 2016 Jeg har samme problem, skal have fornyet mit kort hver år pga. medicin og det tager mellem 3 og 5 måneder...

  • #8   26. jun 2016 Så ligger den nok stadig inde ved embedslægen ellers venter den på en afgørelse fra politiet, det kan godt tage lidt længere tid da de er meget presset på kørekort afdelingen især i kbh.
    Men så snart du får et brev fra politiet hvor de vil fortælle dig om du får det 1, 2år eller ubegrænset tid (15 år) så har du 14 dage til at lave en indsigelse, der kan du faktisk ringe med det samme og acceptere afgørelsen og derved spare tid. Hvis du er tilfreds med afgørelsen selvfølgelig smiley


  • #9   26. jun 2016 Det kan tage op til over et år.
    Det eneste du kan gøre at at ringe til dem og skubbe på.
    Det hjul der knirker mest bliver først smurt smiley


  • #10   30. dec 2016 Jo tak for alle jeres svar den 24 oktober fik jeg svar fra politiet om min lægeerklæring og fik ja til at tag kørekortet i tidsbegrænsning i 2 år :):):)

  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

    Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #11   30. dec 2016 ADHD (Alle Drenge Har Det) og GUA (gennemgribende udviklingsforstyrrelse af anden art)
    Skal det nu være en hindring for kørekort?

    Under køreundervisningen og prøverne skal det nok blive afsløret om personen evner at føre et motorkøretøj.
    Min søn er diagnosticeret med GUA, men da han også har et andet EU-statsborgerskab foruden sit danske tror jeg bare at vi lader ham tage kørekortet der. Så kan han også lovligt køre 125'er som 16-årig, når han flytter hjem igen til Danmark efter en måneds ophold hos bedstemor. Hurra for EU, når det for en gangs skyld ikke virker imod danskerne.


Kommentér på:
godkendelse af kørekort til a1

Annonce