{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

MT
MT
Tilmeldt:
10. jul 2016
MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 27

Sidetasker uden lås, erfaringer ? {{forumTopicSubject}}

Er ved at finde et par sidetasker til min cykel. Ud over de er pisse, jeg kender godt til corbin og et par andre mærker der laver solide men også meget tunge tasker men vil lave et "system" hvor jeg kan klikke hele min sissybar inkl. tasker af når jeg ikke bruger det.

Hvad er jeres erfaringer med alm. sidetasker uden lås på? er det til at holde rimeligt sikkert? tænker på en lang tur næste år og tænker på f.eks. færger hvor man ikke må være på dækket under turen og lign. situationer.

Evt. gode råd og metoder til at sikre sine ting mest muligt smiley

Alle erfaringer og råd vil blive værdsat


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidetasker uden lås, erfaringer ?
  • #1   18. sep 2016 Det går jo godt indtil det ikke går det!
    Jeg holder af og til i Aarhus i dagtimerne, mef alt muligt i taskerne, det har aldrig været et problem- endnu, jeg plejer at trække regndæksler på dem


  • MT
    MT Tilmeldt:
    jul 2016

    MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #2   18. sep 2016 Ja det er jo lige det.
    Ok, det er da ret fint synes jeg. Jeg ville ikke have forstillet mig at det var muligt at have dem i fred der, eller i andre byer for den sags skyld


  • #3   19. sep 2016 Hide it in plain view smiley
    Man kan godt risikere at en eller anden svag sjæl, i hast gennemroder dem.
    Men hvis det ikke ligner nogen der indeholder noget dyrt så får de med al sandsynlighed lov at være i fred.
    Ligesom hvis man stiller sin mc med overtræk på in plain view.
    Men stiller du den lidt out of plain sight så kan det være nogen bliver fristet til lige at finde et øjebliks fred i gaden og stille sig til at luske.
    Der er selvfølgelig også strategi i hvordan man pakker dem.
    Ligger der kamera udstyr øvert bliver den måske bare revet af og løbet med.
    Ligger der noget der ligner brugte sokker øverst så bliver låget nok lige så pænt lagt over igen.

    Har fået stjålet en del ting, og synes der er en klar tendens til hvad der bliver gået efter ift placering og 'udseende'


Kommentér på:
Sidetasker uden lås, erfaringer ?

Annonce