{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.381 visninger | Oprettet:

Ny mc {{forumTopicSubject}}

Skal have ny mc. Hvad skal jeg vælge når jeg gerne vil have et godt bundtræk og en der ligger godt i svingene, kører mest småture?
Kawasaki 1400zzr?
Suzuki hayabusa 1300?
Honda cbr 1000 repsol?
Eller noget helt andet?
Håber I vil komme med indspark og gode grunde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mc
  • Stefan P
    Stefan P Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 232
    #1   23. okt 2016 Er de 3 ville jeg vælge Honda`en, forstår ikke du overvejer de 2 andre færger som gør sig bedst til autobanen når du skriver mest små ture og sving..

  • #2   23. okt 2016 Forventer du at ligge med +200km/t på landevejene, så snup CBR'en.
    Hvis ikke du regner med at ligge ved de hastigheder, så snup noget sjovere, som f.eks. en KTM Superduke, BMW S1000R eller Yamaha MT-10 (og flere i den kategori)


  • #4   23. okt 2016 Jeg kører ZZR 1400 vil nok indrømme at på en lukket bane vil den nok komme til kort overfor Fireblad'n men det bundtræk og power den har er vanedannende. Og den kan stadig godt smides rundt til en track day

  • #5   23. okt 2016 Suzuki b-king som jeg kører har samme motor som hayabusaen vist en lidt mildere knast så der er mere kraft i mellemområdet hvor man jo kører mest det er en nøgen mc, handy mc at køre selv om den virker stor at se på og du kommer ikke til at mangle power min har 165 hk på baghjulet og 190 hk og 150 nm på motoren efter mont af zard potter og just i den org boks 0-100 kmt 2,8 sek så det er med at holde fast i hornene men du skal nok ikke være over 185 cm høj da knæene så nok støder på sidedækslerne på tanken smiley

  • #6   23. okt 2016 Troll ...... I faldt i med begge ben drenge smiley

  • #7   23. okt 2016 SV1000S

    Dejligt bundtræk fra V2'eren og den ligger godt i svingene på landevejen


Kommentér på:
Ny mc

Annonce