{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Motard fælge til yamaha Xt 350? {{forumTopicSubject}}

Hey gutter.

Jeg er ved at sætte en gammel XT 350 i stand og jeg ville høre om man kan få lavet motard fælge på de originale nav, altså om der er nogen firmaer der gør den i slags , hvor man giver dem de originale nav og så laver de dem om, eller måske kan sælge en et sæt eger og fælg der passer?

Jeg har ledt efter motard fælge til cyklen på nettet men der er ikke dukket noget op, sikkert fordi den er så gammel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motard fælge til yamaha Xt 350?
  • #1   24. okt 2016 http://m.ebay.com/sch/Wheels-Rims-/147699/i.html?MMake=Yamaha&MModel=XT350


    Kan du bruge noget af det her?


  • #2   24. okt 2016 Hej Susan. smiley

    Nej desværre, der har jeg også søgt smiley


  • #3   24. okt 2016 Ærgerligt VD smiley
    Ligger syg endnu, vender snart tilbage fra de døde ??:)


  • #5   24. okt 2016 Søren: Det tror jeg ikke den lokale cykelsmed kan fikse, der skal jo indkøbes fælge og eger der passer i længde med mine originale nav osv, så jeg tror at man skal ha fat i en der ved hvad han laver. smiley

  • #6   24. okt 2016 Susan: God bedring! smiley

  • #9   24. okt 2016 Har du overvejet om det er prisen værd?
    Rims koster vel 1300,- stykket og så er der eger til også en tusse (mindst)
    Så kommer der monteringen som hvis du er heldig koster lige over en tusse sort.. ellers noget mere...

    Er det pga. looket eller fordi du tror den kører bedre med 17"?
    Det er ikke for at være negativ, men er der for køreegenskaberne er du også ret godt stillet med et sæt gadedæk på de originale fælge.
    En XT350er kan ikke trække lakridser sidelæns ej heller køre stærkt nok til at opnå bedre svinghastigheder.
    Personligt kører jeg hurtigere på originale hjul på de der gamle knallerter smiley
    Syntes også de er pænere, de der gadehjul hører til gademaskiner.




  • #10   24. okt 2016 Søren: Nu gør en cykelsmed jo ikke i mc hjul og han ved nok heller ikke lige hvor han skal finde fælge og eger. Selvfølgelig kan alt lade sig gøre men jeg foretrækker at få en der kender til den slags til det, er det skrevet så selv du forstår det nu?

    Henrik: Det er mest for udseendets skyld, få den til at se lidt friskere og mere moderne ud, elsker det look men det er selvfølgelig en smagssag smiley
    Jeg har kontakt med en der måske kan hjælpe mig til en fair pris (jeg venter på svar omkring en pris og er det for dyrt så dropper jeg det selvfølgelig) og jeg har fået cyklen billigt så der sker ikke noget ved at smide lidt kr efter den.
    Jeg har købt den af en fusker/løgner herinde og planen var egentlig at den skulle køres på her i vinter men der var så meget fusk og elendigt arbejde på den at jeg valgte at skille den helt ad og sætte den i stand fra bunden.
    Den er egentlig kun købt for sjov og nu har jeg noget at rode med vinteren over. Til sommer skal jeg ha en "rigtig" motard og søger faktisk allerede nu smiley


  • #11   24. okt 2016 Søren: Skulle du undre dig over at du ikke kan skrive til mig mere så er det fordi du er på filter, folk som dig orker jeg slet ikke at høre på...

Kommentér på:
Motard fælge til yamaha Xt 350?

Annonce