{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ... Pokkers også
  • #1   1. dec 2016 Billede 2: Satan og helved!

    Nå... det hedder en udfordring og ikke et problem smiley


    profilbillede
  • #3   1. dec 2016 ja så er det da på med mc bukserne for ikke at brænde sig smiley

  • #4   1. dec 2016 Jou der er fremflyttersæt på den smiley

    Havde godt frygtet det ville blive et problem. Selve udstødingen går fint fri af fremflytter... der er bare ikke rigtig plads til en størrelse 46 også smiley smiley for ikke at snakke om varme til fødderne smiley

    Jeg tænker selv 3 mulige løsninger:

    1. Jeg kan lave nogle afstandsstykker der er lidt længere end de nuværende på fodhviler og bremsepedal. En 5-6cm vurde være nok til at det hele går fri og der er plads tid foden. Spørgsmålet er så bare, om mit ben kommer til at hvile opad udstødning... hot hot hot

    2. Finde et sæt originale fodhvilere og gear/bremse pedal. Umiddelbart er jeg dog bare ret glad for den lidt ekstra benplads.

    3. Sælge udstødningen igen... Træls løsning... meget træls.


  • #5   1. dec 2016 Man må lide for skønheden, men så varme fødder er da lige i overkanten smiley
    Jeg havde nok erkendt at det var en ommer, og fundet noget andet smiley


  • #6   1. dec 2016 Tror jeg prøver løsning 1. først. Det koster mig ikke andet, end at jeg lige skal dreje to afstandstykker og et par længere bolte.

    ...Og så må jeg tage den der fra smiley smiley smiley


  • #8   1. dec 2016 Jep, det har jeg også med i tankerne smiley forrørene kunne godt bære en sort gang wrap, ville også passe fint til stilen.

    ...Det ødelægger bare den ellers fine chrom smiley


  • #10   1. dec 2016 Jo men det er nu ikke så meget det. Det vil nu se godt nok ud.

    Cromen ruster bare af h... til under sådan en gang wrap.


  • #12   2. dec 2016 ellers er det at skære af og svejse det sammen, det ser ud til der godt kan nives lidt af inde ved flancen så den kommer lidt længere ind, og det vil næppe ses.

  • #13   2. dec 2016 Hmmm... Det har jeg sgu´ osse prøvet engang. Jeg valgte at returnerer udstødningen.
    Kan du klare den ved at sætter noget bøsning på, er det da absolut den bedste løsning.


  • #14   2. dec 2016 Jeg kigger igså efter udstødning til min sportster lige for tiden, og har erfaret at det er ret vigtigt om man har fremflyttersæt på eller ikke.. Man skal købe et der er beregnet til at montere på en med fremflyttersæt smiley men det ved du så nu jo smiley

  • #15   2. dec 2016 Du glemte løsning 4 ; sælg cyklen og behold udstødning.... smiley smiley smiley

  • #16   2. dec 2016 OK.........løsning 1 , men jeg synes at nr 4 er sjovere..... smiley

  • #17   2. dec 2016 #14 Ja men jeg havde ellers bare netop kigget efter om den kunne gå fri af fremflyttersættet smiley Og det vurderede jeg at den godt kunne...

    Det kunne den så egentlig også smiley jeg havde bare iiiiiiiikke lige taget højde for at den nye udst. fyler lidt mere i bredden pga. udformningen.


  • #18   2. dec 2016 #17 træls at det så ikke gik, men kan godt se at det giver lidt udfordringer det der, f.eks V&H short shots og straight shots laves både til Sportster unden og med fremflytter sæt..

  • #19   3. dec 2016 Det er varmt, meget varmt, at komme til at lægge sit ben op af udstødningen. Jeg fik et brandsår på læggen i sommer af netop det trick. Brændte igennem bukser og det hele.

    Hvis nu du vælger at beholde udstødningen, så vil jeg anbefale dig at smide noget wrap på den. Det fjerner selvfølgelig en del af det nye chrom, men det sparer til gengæld på bukser og læg smiley Det bliver stadig varmt, men ikke kogeplade-varmt.


  • Niels G
    Niels G Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Svar: 10
    #20   8. dec 2016 Du har også den fordel at wrapen skjuler det første stykke af forrøret der altid bliver misfarvet blå, men du skal også undersøge om stangen fra bremsepedalen til bremsemarster fungere hvis du flytter fodhviler og bremsepedal ud. smiley

  • #21   8. dec 2016 Jep ... afstands stykker som du nævner for at flytte udstødningen og et skjold af tynd aluminium plade et par cm. fra udstødningsrører... du skulle jo nødig brænde fussen - Du kommer nok ikke til at fryse om foden. Spørgsmålet er så bare om du kan leve med hvordan det kommer til at se ud... det bliver nok svært at lave det så det lige frem bliver kønt, men ak ak O ve... livet er ikke let.

Kommentér på:
... Pokkers også

Annonce