{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Richo L
Richo L
Tilmeldt:
11. jan 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Ujævn/Høj tomgang Hyosung GT250R {{forumTopicSubject}}

Hej MC Galleri !

Jeg har et efterhånden ret irreterende problem smiley Jeg har en ujævn og meget høj tomgang på min Hyosung GT250R fra 2010.
Jeg har efter søgen på nettet fundet frem til mange skifter ISC sensor'en da den ofte kan drille. Det har nu jeg gjort til en original helt ny, men jeg har stadig samme problem smiley

Når MC'en er varm står den konstant og kører op og ned i tomgang, lidt som om man stød gasser den hele tiden.?

Jeg håber meget på i kan komme mig tættere på at få løst problemet smiley
Jeg har en video af hvordan den står og svinger i tomgang til dem som kunne have interesse i at se den ?
-
På forhånd tak !
Mvh. En meget frustreret MC'er !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ujævn/Høj tomgang Hyosung GT250R
  • Richo L
    Richo L Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #1   11. jan 2017 Der er sikkert andre der har oplevet nogenlunde det samme på andre mærker udover Hyosung ?

  • #3   11. jan 2017 Har du tjekket om det ikke skulle være gummi flangerne mellem karburator og topstykket det er blevet utætte , der ville jeg starte med at kigge , evt prøv at sprøjte lidt bremserens ind på flangerne og se om det ændre på omdr.

    Køre den ikke nogenlunde når den er kold.


  • #4   12. jan 2017 Ingen karburator - den er med sprøjt.
    Tjek for falsk luft med bremserens - det lyder som falsk luft når den kører op og ned


  • Richo L
    Richo L Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   19. jan 2017 Tak for jeres kommentarer indtil videre smiley Jeg tjekker det med utæthed igen når jeg er ude og rode med den smiley
    Det er også underligt ja når den har kørt rigtig fint men pludselig bare begyndte at lave det nummer der efter et batteriskift smiley


  • Richo L
    Richo L Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #10   16. jul 2017 Hej, der er så mange tråde hvor folk er mega dårlige til at få skrevet hvis de finder en løsning. Og i mit tilfælde var det en speciel tester til Hyosung der skulle på og så skulle den grundindstilles. Og så var der problemer med den TPS sensor mener jeg den hed ? Altså den der styre hvor meget luft cyklen skal have.:)
    Fik det lavet på værksted og måtte slippe 2500 for det smiley


Kommentér på:
Ujævn/Høj tomgang Hyosung GT250R

Annonce