{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Så blev det vores tur. {{forumTopicSubject}}

Så blev mig og min bror, og en kollega's tur til at bilve overfaldet.

Vi stiger ud af vores taxi, Og går tværes over gaden for at hæve penge så vi kan komme videre i byen, hvorefter der kommer en sneboldt og 3-4 gutter til vil slås.
da vi har forsvaret os så godt vi kan, og står overfor dem, kommer der ydeligere en bil med 3-4 stykker.
hvorefter vi beslutter os for at løbe. jeg kommer ikke 10 meter, hvor jeg bliver lagt ned, og sparket utallige gange, og bliver bevistløs i korte øjeblikke. Min kollega for samme tur, han for så afvide hvis han ikke gjorde som der blev sagt, vil han blive stukket ned. Min bror ender også bare med at ligge ned, og tager imod spark og slag.

Jeg er så lige vågnet efter jeg har været på skade stuen, og få røgentfotograferet min nakke, for eventuelle skader,
dog ser det ud til vi alle slap med skrækken, 2 forstuvet fingere og ømme kroppe.



Jeg synes simpelhen det er utroligt at sådan noget kan finde sted i danmark,
slås kampen var total umotiveret, og vil faktisk kalde det en hård form for happy slapping uden kamera.
Jeg er så rystet lige nu,
og skulle bare lige finde et sted og komme ud med !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev det vores tur.
  • #1   25. feb 2007 sygt . håber at de finder de svin .


  • #2   25. feb 2007 hvis du ser dem så ved du hvor du kan få fat på 10000 MCG rockere der alle kommer på deres kværn og hjælper smiley

  • #3   25. feb 2007 mega træls oplevelse.... håber det bedste for jer alle 3 og at de kommer galt af sted en dag.... eller bliver taget af panserne

  • #4   25. feb 2007 ja jeg har også fået min tur, det fanme ubehaggeligt...
    jeg kunne ikke gå alene i byen et stykke tid efter, og det pinede mig at måtte spørge min far om han ikke ville gå med mig... total nøjer på :S

    ved ikke hvad der sker for sårn nogle folk, hvad er der fedt i det? glad for jeg fandt ud af hvem det var og fik 2 af de 8-10 personer i retten, bare ærgerligt de kun fik en betinget dom, retssystemet er fanme ikke fair!

    håber du slipper bedre end mig


  • #5   25. feb 2007 DET ER JO SYGT. Hvad fanden tænker folk på????????


  • #6   25. feb 2007 Trist for de idioter der gør sådan noget, så har man sku da ikke noget liv! Lad os håbe de får deres straf en dag!

  • #7   25. feb 2007 Retssystemet er noget øv - (til tider)

    Min lillebror, blev umotiveret nikket ned sidste år, med flænge i panden og det hele..

    Han udpegede manden på stedet - Flere måneder senere, da sagden havde kørt sin gang, blev min lillebror kaldt ind for at kigge i "forbryder album" Han blev, så vist et album af stort set identiske karseklippede hvide mænd, også blev han sgu i tvivl - forstågelig nok, når der nu er gået måneder - han påpegde så at han på gernings natten havde udpeget manden - nårh ja, sagde de fra politiet, det havde de overset, men tvivlen som min bror havde nu, kom gerningsmanden til gode og han slap uden straf.. ØV ØV ØV...

    ____________
    Jakob


  • #8   25. feb 2007 Se venligst bort fra diverse stavefejl, det gik lidt hurtigt..

    smiley

    ___________
    Jakob


  • #9   25. feb 2007 Træls

  • #10   25. feb 2007 Det er snart ved at være hver weekend sådan noget sker....... temmeligt skræmmende................

  • #11   25. feb 2007 jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til det,
    Snakkede med portøren ude på sygehuset,
    han sagde de havde en inde igår, (altså natten til lørdag)
    og det var ikke sikkert han nogensinde kom til at snakke igen. Så på den måde føler jeg mig heldig.


  • #12   25. feb 2007 Ved sq ikke hvad der går af folk, men det er nok ikke huen der trykker for de mennesker. de sku få sig en hobby..... mc'er...... men det er de sq nok for dumme til. håber du blir ok.

  • #13   25. feb 2007 hvis vi står sammen herinde, så kan alt ske ikke. ikke .!! fordi jeg skal op og slås med nogen , slet ikke , men et par hundrede mc,er så ser det da ud af noget

  • #14   25. feb 2007 Det ville se ud af noget og det er sq osse det man har løst til, men det hjælper ikke på folk som dem! men hva fa'n ska man gøre?

  • #15   25. feb 2007 den er simpelhen svær.
    Men det bliver meldt til politiet, det er det mindste vi kan gøre.


  • #16   25. feb 2007 Hvor skete det henne?

  • #17   25. feb 2007 Sygt at DK er blevet på den måde !!!.. hvor i landet kommer i fra ?? "man burde at bygge en Ø til den slags mennesker.. "

  • #18   25. feb 2007 de ku blive sendt til bornholm og blive brugt af forsvaret som forsøgspersoner/skydeskiver, jeg sku nok tage mig godt af dem smiley

  • #19   25. feb 2007 Min bror blev hakket ned i kbh...

    Under MTV awards..
    ________
    Jakob


  • #20   25. feb 2007 Min svoger blev et par dage før jul slået ned bagfra med et baseballbat og fik en pistol for panden, og truet til at udlevere penge og dankort, da han avr kørt ind på en rasteplads mellem holdtebro og herning for at slå en streg. Gerningsmændene er aldrig fundet.

    Det er utroligt at det kan ske i Dk.

    Det var godt der ikke skete mere med jer.


  • #21   25. feb 2007 det skete i blokhus.

  • #22   25. feb 2007 for et par år siden var jeg dørmand, vidste godt hvad jeg gik ind til, men den da gdet gik galt var jeg su rystet.
    havde afvist en mand idøren der ville gratis ind, han var af udenlandsk herkomst, han kom tilbage med 5 andre og så blev jeg straffet, resultatet var at mit knæ blev sparket afled bagfra da jeg ikke lige lagde mig ned, og så blev jeg sparket i hovedet og på kroppen...
    den en fik vi udpeget og han røg ind, men mit knæ et stadig smadret og vil være det resten af mit liv.


  • #23   25. feb 2007 har en kammerat der blev stukket ned i aalborg af en 40 årig familie far.. han havde bare en dårlig dag forklarede han!!!!

  • #24   25. feb 2007 Slå igen! Det virker, jeg er dj på 12 år, og har formentlig set og oplevet mere end de fleste. Jeg kan ikke tælle alle de gange en eller flere kamp stive tosser mente de bare skulle se hvad der var i mine plade tasker på vej hjem. 95 procent af episoderne kan jeg tale mig ud af, de siste 5 procent er nok ikke så nyskærige mere.... Faktisk er alle episoder sker omkring gothergade i kbh. så måske man bare sku holde sig væk fra det omræde om natten.

  • #25   26. feb 2007 Det sgu for meget sådan noget pis,, og det er en af de grunde jeg overhoved ikke gider tage i byen uden for mit lokal område.

    Du behøver måske bare kigge på en forkert også går det galt,,

    Og det er fandeme næsten vær anden gang man er ude der er en eller anden idiot der ude på ballade..

    At det så er et overfald denne gang er bare en ting mere på listen.

    Den eneste løsning er at gå total amok på sådanne mennesker.

    Mange finder det i underbevistheden og det ender aldrig godt , for du kan slå en af dem ihjel.

    Og mikkelgade at det at der skal 4-8 personer til beviser bare hvor ynkelige og tøsset det endeligt er.

    håber du møder en af dem alene en dag , så skal du sgu se hvad der sker.

    Det værste er nok at chancen for at polititet overhoved kan stille noget op er meget lille.

    Man må bare håbe man slipper i god behold


  • #26   26. feb 2007 Jeg har også haft min tur, 8 personer mod mig og en pige. Det sætter sine spor.

  • #27   26. feb 2007 jeg er rystet......... det er så latterligt........

    nogen tager bare i byen for at slås.....

    min far er politimand og ser det snart hver week... men han siger at når de selv møder deres overmand er de, de første til at melde det. fordi de ikke kunne klare sig.. hehe... sådane nogle svin hader dem.......

    tæsk skulle de selv smage.....


  • #28   26. feb 2007 Ja det er en syg verden vi lever i og dsv bliver den ikke bedre.. Ingen trøst, det skræmmer mig at tænke på jeg har drenge som inden længe begynder at gå i byen...
    Tja kan kun håbe det bedste..

    Jeg håber de finder dem som har gjort det mid jer....

    Kram og tanker... smiley


  • #29   26. feb 2007 Sådanne typer(overfaldsmænd/kvinder) skal efter min mening bare sendes til destruktion.. Alt snak om pædagogik og usle opvækstvilkår er ubrugelig i min verden, Der bør ikke ofres hverken tid eller penge på dem. Ned i den store kødhakker på DAKA så fodre vi svin med dem, det vil i så fald være det største bidrag de kommer til at give samfundet...

Kommentér på:
Så blev det vores tur.

Annonce