{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode forslag til overnatning til en weekend tur
  • #1   18. feb 2017 Barnens Paradis ved Söeråsen og tæt på Ring Knutstorp ligger lige midt i skånes svingparadis:
    http://www.helsingborg.se/startsida/uppleva-och-gora/friluftsliv-och-motion/lagergardar/soderasen-naturskola/

    Skånes Fagerhult er også et dejligt sted:
    http://www.helsingborg.se/startsida/uppleva-och-gora/friluftsliv-och-motion/lagergardar/skanes-fagerhults-lagergard/

    Begge steder er fuldt udstyrede smiley


  • #2   18. feb 2017 Ja -præcis, fantasien har ingen grænser... smiley

    Jeg vil da godt slå et slag for..: https://www.couchsurfing.com/

    Som jeg har benyttet mig af siden 05 på mine Mc toure rundt i Europa..
    (Altså før, der var noget der hed deleøkonomi.. smiley )

    Man skal dog være indstillet på nogle ting..! smiley smiley smiley
    1 - du må selv oprette dig med en overnatningsmulighed, som min. En luftmadras til dine eventuelle gæster. ( du behøver dog ikke tage nogen ind, blot tilmelde dig..)
    2 - selvom det er gratis at overnatte hos folk, sørg alligevel altid for at give igen i en eller anden form, - gode snakke, - tage en lille ting med.

    Men så er der fri leg - jeg har altid FB eller SMS kontakt til et par stykker på min vej rundt, - på den måde er det nemt løbende at spontan planlægge hvorlangt man når..
    Jeg har aldrig oplevet andet end sjove og herlige mennesker.
    Som regel har man et værelse eller til tider et helt hus for sig selv.. smiley

    Jeg syntes det er en genial overnatningsform på Mc ferien, man vælger selv hvorlænge man vil være det enkelte sted, - om det bare er et par snorke timer eller tre på vej ned gennem Tyskland eller om der er så lækkert, med mange gode Tour forslag fra dem der bor der, - at man kan vælge at blive en dag eller to..

    Gennem tiden er det blevet til 5-6 rigtig gode faste steder i Holland, Belgien, Sverige, Norge og Tyskland, som jeg anvender fast på Touren derop eller nedad..

    De kender mig, - så nogle gange ligger nøglen bare under måtten.. (som hun sagde igår.. :P)

    Det findes alle steder, og alle byder ind på de samme betingelser..
    Der er mange motorcyklister blandt dem der stiller overnatnings muligheder til rådighed, så de kender selv rumlen.. smiley
    God fornøjelse på Touren smiley
    smiley


    profilbillede
  • #3   18. feb 2017 Øh, læs lige trådstarters spørgsmål igen (det var en hel MC Klub) smiley smiley

  • #4   18. feb 2017 Øv jeg kan ikke tilmelde mig , syntes det lyder super

  • #5   18. feb 2017 Harzen, harzen harzen! 700km hver vej ish.... så det skal helst være forlænget dog....



  • #6   19. feb 2017 #3
    1,2, 10 mange.. man kan også melde sig ind som klub, så kan man overveje at tilbyde sit klubhus til udlån, på samme måde som når man er klub på Tour, låner klubhuse på sin vej.
    Medgivet der er længere imellem overnatningsmulighederne, - men omvendt vil jeg sige de bikere jeg har overnattet hos har været endda særdeles gæstfri og hjælpsomme, hvis man skriver til dem om de kan hjælpe. smiley
    (Eks. En aften Kl. 23:30 omkring Toulouse raslede boltene der holdt min udstødning af.??? Hende jeg overnattede hos, kendte en biker der arbejdede på et autoværksted, som han åbnede midt om natten og vi fandt bolte der blev bakset på,,kvit og frit.
    Klart måtte jeg invitere dem i byen og vi blev lidt svimle..? Af en eller anden årsag.?
    Samme i Irland (vist nævnt i mit galleri smiley )hvor vi var punkteret langt ude på landet, og blev reddet af vores overnatter der guidede os ned til den lokale Mc klub hvor fem, oksehuds beklædte mænd med tattoos i fjæset, straks gik igang med at plugge og pumpe dækket, så det holdt ferien ud.. igen kvit og frit, bortset fra vi gav noget murphy's stout m Paddy wiskey om aftenen, - OG der blev vi mærkeligt nok også svimle..?? Hmm..? Mystisk?! smiley
    Selvom vi drak lidt mere, blev vi VED med at være svimle.!!?
    Vi havde helt sikkert kunne låne klubhuset, hvis det var det der havde været brug for.!
    Nå - I finder selv ud af det.. smiley )

    #4
    Hvorfor kan du ikke tilmelde dig.?
    Mangler du arme.? smiley

    smiley


  • #8   19. feb 2017 Ellers er der jo også Hanksville Farm - Mc-camp og B&B i Svalöv, Skåne.

    +46-704-24 53 76 - www.hanksville.se
    info@hanksville.se

    Det er et rigtigt hyggeligt sted, med STOR rummelighed smiley


  • #9   19. feb 2017 #4 #6 Jeg tror de mangler arme hos hjemmesiden smiley

  • #10   19. feb 2017 #7

    Er det ikke der hvor der holders tændstikke træf


  • #11   22. feb 2017 Danecamp i Loge, Abrahamshult smiley Fedt sted, gode faciliteter og godt landskab at køre i smiley


Kommentér på:
Gode forslag til overnatning til en weekend tur

Annonce