{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Autosol
  • #1   25. feb 2007 smør kanterne godt ind i autosol og lad det sidde lidt, tag derefter en våd klud og tør det af..

  • #2   25. feb 2007 det er et slibe middel men ved ikke om der kan forekomme små rideser hvis det var min ville jeg nok finde noget at prøve det på først.. ellers find noget rigtigt polerings middel at gøre det med!!

  • #3   25. feb 2007 Tingene skal selvfølgelig være rene og tørre. Ellers er det helt som at pudse sølvtøj. Tage en kuld (gerne gammelt bomuldstøj, der har været vasket en million gange), komnoget autosol på, og så gnubber du hårdt og grundigt på det du vil polere. På alu gælder det, at jo mere varme du tilfører(ved at gnubbe) jo lettere går det. Du skal gnubber til det bliver sort og så gerne noget længere. Derefter en ren bomuldsklud til at tørre det sorte af med. Så kan du se, hvor langt du kommer.

    Når du er færdig stå metallet råt og rent (autosol er et slibemiddel), og det er en rigtig god ide at efterbehandle med en god autovoks flere gange.

    Fremgangsmåden er den samme på chrom.

    Nu kommer der sandsynligvis en asse mere eller mindre "religiøse". Det sker altid når nogen siger Autosol.


  • #5   25. feb 2007 http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=105633

    det er den her jeg har tænkt mig at gøre det på hva' ville du så anbefale til den


  • #7   25. feb 2007 ey... tror jeg mærkelig idag..(os idag) ser ordet autosol også fik jeg sådan lyst til at poler.. tror jeg poler lidt på cyklen.. ih...

Kommentér på:
Autosol

Annonce