{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.116 visninger | Oprettet:

HOLD NU KÆFT EN SKUFFER {{forumTopicSubject}}

stod lige 45 min i kø, omkring kl 10 til mc udstillingen, på lokomotivværkstedet,,,,,, der var simpelthen probfyldt, i sådan en grad at de måtte stoppe med at lukke folk ind, ellers ville brandmyndighederne lave vrøvl,, godt så da jeg endelig kom ind , var der så overfyldt at man stødte ind i folk konstant. ud over det havde de forskellige udstillere under 10 % af deres program med ,,, skuffet skuffet.... skulle lige af med lidt galde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HOLD NU KÆFT EN SKUFFER
  • #1   25. feb 2017 Stramt. Godt man var i Horsens da det var der smiley

  • #2   25. feb 2017 Lyder ikke som om man går glip af så meget ved ikke at tage der ind smiley

  • #3   25. feb 2017 Fatter ikke nogen gider, når man gratis i ro og mag, kan se på de MC'er man er interesseret i hos MC forhandlerne tilmed få en kop gratis kaffe:-)

  • Bo M
    Bo M Tilmeldt:
    maj 2005

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 102
    #4   25. feb 2017 #1 har du været til mc udstilling i Horsens smiley smiley


  • #5   25. feb 2017 Jeg er enig, det var godt nok lidt af et kaos derinde.

    Til deres forsvar kan man dog sige at de ikke rigtigt kan gøre for at der er så mange interesserede der er villige til at betale 100 kr for at komme ind. Stedet var jo kæmpe stort, og jeg tænker at selvom det havde været større ville det stadigvæk være proppet så snart man fik skuppet halvdelen af køen indenfor.

    De eneste de kunne have gjort ville nok være at hæve indgangsprisen, men det havde nok været en endnu større skuffelse når man først så hvad de havde at byde på. smiley

    Det kunne være man skulle blive mc udstillings planlægger - tusindevis af gæster betaler 100kr pr mand, de forskellige mærker betaler penge for at opstille boder, og så efter lokale lejet er betalt kan man bade i sine penge smiley


  • #7   25. feb 2017 I Köln, ja.

    Nu tænkte jeg i forhold til andre danske alternativer. Jeg kender ihvertfald ikke lige til nogle nærliggende lokationer de kunne have valgt istedet. Jeg kan selvfølgelig tage fejl.

    Jeg er sikker på at der er store beliggenheder rundt omkring i verden, men det har ikke rigtig relevans når man har i sinde at holde en MC udstilling i Danmark smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #8   25. feb 2017 Jeg tror at arrangørerne havde undervurderet hvor mange besøgende de ville få. Men så er det godt man fik fræset noget Enduro i sneen. smiley

  • #9   25. feb 2017 Tænkte det nok, så derfor tog jeg til Motorshow "Life on Wheels" i Herning, og det var kanon godt.
    Prøv at se mit fotoalbum på min profil smiley


  • #10   25. feb 2017 Jeg synes nu det var ok taget i betragtning at det var hvor det var. Ja der var mange mennesker men det kan jo måske så betyde at de næste gang bruger Bella Center smiley

    Men nu glæder jeg mig endnu mere til GIMS som jeg skal ned og se i marts smiley


  • #11   25. feb 2017 Ja der var kø okay. Men skal vi ikke blive enige om at det er fed med så mange interesserede?
    Massere at kigge på og for mit vedkommende tog det 5 kvarter at gå fra den ene ende til den anden. Så det tager da lidt tid når der er 3 gange man skal igennem.
    Alt for fed udstilling med meget at kigge på. Lækre lokaler. Og man kan da ikke bebrejde arrangør for max antal i hallen. Der er vel nogle brand foranstaltninger.

    Fedt fedt fedt.
    Og så lige kæmpe applaus til stuntkører elliot for at kunne køre på så lidt plads med ringe underlag. Imponerende!


  • #12   25. feb 2017 Ja var derover da det var i Herning. Haha ja ikke Horsens smiley

  • #13   25. feb 2017 Min mand og jeg kom ca kl 15. Der var det utroligt fedt og der var masser af plads smiley Vi nød at gå rundt og se MC`erne og tilbehør.
    Vi prøvede også den nye Zero MC på el. Det var ok at køre på den, meeen der manglede den fede lyd smiley


  • #14   25. feb 2017 Jeg var der kl.9 og det var ok men blev godt nok skuffet over mc erne der manglede godt nok mange af de nye som jeg havde håber på at få at set

  • #15   25. feb 2017 Her været 4 timer til messei dag...
    i Hamborg... det var sq noget ved..:-)


  • #17   26. feb 2017 Jeg mener nu godt man kan bebrejde arrangørerne i en vist omfang , de ved det er vinter og abstinens tid for motorcyklister, de ved at interesseret vil komme i hobetal , set på tidl motorcykel arrangementer , de ved at folk vil se de nye modeller ,,,,altså der er 9000 kvm , bella har 100.000 kvm eller noget i den stil . Jeg er ihvertfal færdig med lokomotiv værkstedet når det gælder kombinationen med mc ,,,, bella eller herning ,

  • #18   26. feb 2017 Kommer lige derfra. Syntes det var ok.

  • #19   26. feb 2017 Tror jeg prøver forever 2 wheels. syns forresten udstillingen var ok og pengene værd der var bare lukket for mange mennesker ind

  • #20   26. feb 2017 Tjaaah jm. Men havde det været i bella kunne du nok gange indgangsbilleten med 7..

  • #21   26. feb 2017 #20 Har endnu ikke været til messer eller udstillinger i Bella, hvor det har kostet 700kr i indgang.

  • #22   26. feb 2017 Det var alt alt for småt til så mange mennesker, lange toilet køer og køer til mad og drikke , der var alt for lidt MC stande og tilbehør, meget meget skuffet over det...

  • #23   26. feb 2017 #22: Alt for småt? Arrangøren har ellers gjort meget ud af, at fortælle at der var Danmarkshistoriens største messe...

  • #24   26. feb 2017 Synes det var en meget fin udstilling. Med hensyn til trængslen, så kunne man have undgået det allerværste tidspunkt som i forvejen var blevet varslet. Erfaring fra andre messer viser også at omkring lørdag middag er det værste tidspunkt. Jeg var der i dag søndag og gik lige ind, og fin plads der inde.

    Men folk har det jo med at ville ind sådan nogen steder samtidig med alle andre, og så brokke sig over trængslen bagefter.


  • #25   27. feb 2017 Hamborg var fantastisk smiley

  • #26   27. feb 2017 Jeg var der søndag.. jeg var meget positivt overrasket, synes at man fik meget for de 100kr smiley Der var mange stande, jeg fik en god snak med både Caps København omkring en Harley Davidson FortyEight , som jeg skal prøve til deres åbent hus 1.april.. Jeg havde ellers forelsket mig i Triumph Bobber.. men FortyEight er bare lidt federe smiley

    Der var mange MC modeller som jeg ikke havde set i virkeligheden.. Bla. Yamaha R1M og H2 fra Kawasaki..

    Ja man stod i kø i 10minutte.. men herre gud.. man kan altid finde negative ting... Jeg er bare glad for at vi får flere events med MC i Danmark i en ordentlig størrelse


  • je58
    je58 Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 2 Svar: 22
    #27   1. mar 2017 Vi var fire, der var sammen derinde, alle syntes det var godt, der var kø da vi kom , lørdag kl. 1230, men syntes det gik ok hurtigt, sådan er det også mange andre steder, tænker stor koncerter, fodboldkampe og køtilbud, det er forhandlerne der selv skal betale for standen, har jeg hørt fra flere forhandler, og hvis der er overskud får de pengene retur, så godt der kom så mange , at de forhåbentlig vil holde noget næste år, så der bliver nok mere plads, med alle dem der har syntes det var en dårlig udstilling , og hundred kroner er sgu billigt, så hold prisen der.
    Tak for en god dag ,til jer der har fået denne udstilling op at stå.


  • søren S
    søren S Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 2 Svar: 7
    #29   1. mar 2017 Forstår der godt. Vi kom ind som nogle af de første. Vi havde set hvad vi ville kl10.30-og der var der rigtigt mange. Vi snakkede om det da vi gik, for der var adskillige hundrede i kø!

  • #30   2. mar 2017 var derinde lørdag, men valgte at droppe at komme ind da der var en kødrend over alt , jeg kan ikke forstå hvorfor sådan en god udstilling skal presses sammen til at vare kun 2 dag, det er bla det der er problemet, lad sådanne udstillinger dog køre over en uge eller mere så kan alle komme til, og det bliver en god oplevelse for alle, og flere kan komme ind og se den .

    mvh


  • #31   2. mar 2017 @Busa C
    Det er helt sikkert noget med omkostningsoptimering at gøre. Tid er penge og med en dag ekstra åbent stiger omkostningerne gevaldigt.
    Weekender er mest attraktive for udstillere og det er naturligt at holde udstilling, når de fleste har fri.
    At langt de fleste gæster valgte at besøge udstilling lørdag, er bare uheldigt og svært at forudse.


  • #32   2. mar 2017 Svært at forudse??? arh så er det vist heller ikke sværere.

  • #33   2. mar 2017 De havde jo forudset, hvornår der ville være flest gæster. Mængden kom dog nok bag på dem: http://www.magacin.dk/motorcykler/belastningsforventning-motorcykel-udstilling-2017/ar7964/

Kommentér på:
HOLD NU KÆFT EN SKUFFER

Annonce