{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Mads M
Mads M
Tilmeldt:
28. okt 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25

Forskel på Yamaha R6 modeller {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg står og skal købe en Yamaha R6 her i år, og det skal være den model der er produceret fra 06, og ja nærmest op til nu vel.

Jeg kan se der ikke er specielt meget prisforskel på en f.eks. 07 og en 14, men hvor meget forskel er der egentlig på modellerne i de årgange?
Er der noget facelift den har gået igennem, eller nogle motorforskelle eller andet? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på Yamaha R6 modeller
  • #1   26. feb 2017 smiley

    profilbillede
  • #2   26. feb 2017 Den blå er 06-07 model. Den hvid er 08+.
    Der er nogen små detaljer. Vil helt klart anbefale facelift modellen. (08 op efter )


  • #3   26. feb 2017 08 og frem er dr ændret lidt i motoren for at give bedre bundtræk med nogen variable spjæld mener jeg, og så er kåbe glaset mere i en spids på 06 og 07 modellen.. men pas på det ikke er en der først er registret i 09 som måske en 06 eller 07 model..

  • #4   26. feb 2017 Overvej lige om den lidt ældre 03-05 model ikke kan friste alligevel smiley
    Jeg stod selv i samme situation sidste år og efter en tur på begge kunne jeg godt "Nøjes" med en 05 model til 55k i stedet for en nyere til mindst 90k...
    Så er er der også flere penge til benz smiley
    Du kan stortset vælge og vrage mellem alle de 03-05 modeller der er da de alle selvfølgelig gerne vil have du køber deres = kan presse dem ned i pris.
    Tror du kan handle nu til 50k for en i udemærket stand.


  • #5   26. feb 2017 Det er rigtig synes også der er et meget strittede spring i pris fra og en 05 til en 06 og frem. Ellers overvej en Suzuki gsxr 600 de er også biligere end en r6 og der sider man mere oprejst

  • Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #6   28. feb 2017 Okay, så det er ikke de vilde forskelle der er? smiley
    Heller ikke i HK eller andet?

    Og ja har overvejet den tidligere model, men jeg tror jeg har besluttet mig for at det skal være en 06 og frem. smiley


  • #7   28. feb 2017 Nej der er ikke den store forskel på 06 og 08 Suzuki have det samme med deres 06-07 og så fra 08 der kom også meget lille opdatering

  • Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #8   1. mar 2017 Nogen der ved hvor man kan se eller læse om forskellene?
    Eller er det vitterligt kun en lille smule forskel på fronten?


Kommentér på:
Forskel på Yamaha R6 modeller

Annonce