{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motard
  • #1   12. mar 2017 Skulle jeg købe en Motard, så blev det en Yamaha 660, det er nok ikke hvad man vil kalde en fuldblods motard, men lidt det bedste fra to verdener.

  • #2   12. mar 2017 180 er høj nok til at nå jorden...
    Det kommer meget an på hvad du vil med den. legetøj eller brugsmaskine.

    søg i forumet. Der er en tråd der hedder 'motard til gadekørsel'
    Der er det meste remset op med halvblod og fuldblods, service intervaller osv...
    ellers er der mange andre tråde i forumet der forklare der samme


  • #3   12. mar 2017 En 525 er en modbydelige sjov maskine, men den dur ikke rigtig til en længere tur..

  • #4   12. mar 2017 Hvad har du af krav til den? Legetøj eller skal den også være brugbar til andet?

  • #5   12. mar 2017 Det er kun til ren leg og ballade.

  • #6   12. mar 2017 Er en 525 ikke kun med kickstart? Hvis ja, så prøv lige at starte sådan en fætter et par gange, før du køber. Har kørt på en lånt Yamaha XT550 i nogle uger, og det er ikke ret fedt at stå og sparke i sådan en i fuld mc mundering.
    Kan anbefale en motard. Det er pisse sjovt, men kun til kørsel i nabolaget.
    Har en KTM 640 til småturene og den bliver tit valgt, frem for min Kawasaki Z1000 SX.


  • #7   12. mar 2017 Jeg er 177 og kører 525. Den er med el start men den har sgu svært ved at dreje motoren rundt! Derimod har jeg med mine 74 kg ikke specielt svært ved at kicke den igang smiley

  • #8   12. mar 2017 #7. Hvis din starter har svært ved at trække motoren rundt, ville det måske kunne hjælpe med nogle tykkere kabler, fra batteriet. Har haft samme bøvl med min Ducati.

  • #9   12. mar 2017 1. Kickstart er ren teknik og en 525 exc er super let at sparke igang. Jeg kan gøre det med hånden så længe jeg bruger decompression grebet. Hvis man ikke er så høj skal man bare ligge sin vægt i det.

    2. Hvis elstarten ikke virker, er det nok en god ide at skifte batteri eller fikse startermotoren. Yuasa YTZ7S er det bedste batteri og det har aldrig svigtet mig. Selv over vinteren aflader det nærmest ikke og det starter maskinen i første rotation.

    Hvis det er min du har i sigtekornet skal du være velkommen til at smide en besked smiley


  • #10   12. mar 2017 Jeg har det nævnte batteri monteret

  • #11   12. mar 2017 Ville nok kigge på din startermotor så, for batteriet har mere end nok power til at starte en RFS motor..

  • #13   13. mar 2017 hov forresten.... mht din højde, tænkte jeg det samme da jeg gik til motard.
    sædet er meget smalt så det er ikke et problem at nå jorden. jeg er også 180


  • #14   14. mar 2017 jeg har en KTM 660 SMC til salg smiley Kom og kig og lad os finde en god pris

  • #15   16. mar 2017 i Motard verdenen skal du primært vælge efter din kørestil.
    Fx ville en aprilia SXV 550 være pisse sjov, men totalt dum at tage med på længere ture PGA vedligeholdelsen. Den har self flere kræfter en XT 660, men kræver også at du bruger en del mere tid på den! vis du derimod skal køre rimelig langt og kan gå på lidt kompromi med kræfter ville en XT 660 være perfekt.

    Jeg stod selv overfor valget for 2 år siden og endte med min nuværende Husqvarna 610 SM-E 2000- fantastisk maskine med "okay" vedligeholdelse og rigeligt med power. den passede til lidt længere ture ( og nej ikke 1-2-3 tusind km ad gangen) og havde samtidig et frækt powerband der kilder i underlivet og giver et bredt smil.

    SÅ alt i alt skal du finde ud af hvad du vil. tag ud og prøv nogen forskellige! et godt bud vis du har $$$$ er en 690 SMC-R fra KTM.


Kommentér på:
Motard

Annonce