{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

De mange muligheder for mc udvikling {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg har efterhånden haft mc i 4-5 år og har i den tid hovedsageligt brugt min mc til at pendle på arbejde. Nu er børnene ved at være så store at der er lidt bedre tid til at kigge mere ind i forskellig genre af glæder som motorcyklen kan give mig.

Imidlertid er der jo godt med muligheder. Faktisk synes jeg at der er så mange muligheder at man nærmest ikke kan når det hele. Jeg har købt en V-strom med tanke på Norge og noget ferie med den ældste knægt på snart 11. Men der kan også være ting som lettere offroad der kunne være interessant. Spørgsmålet er om man må det i DK? Så er der MC touring Camp som jeg har tænkt på til sommer med børnene. Børnene er 7 og 10 -> er der nogen der har erfaringer i forhold til at have børnene med på Touring Camp? Er der andre børn de kan lege med eller er det mere en voksen camp? Jeg har også tænkt på Træf som en mulighed. Er der forskellige træf hvor en måske er et træf for familier eller er det mere voksne? Hvad er fordelene ved at være med i en klub?

Som I kan hører har jeg mange tanker om den kommende sæson - > Imidlertid har jeg også en begrænsning. Det er nemlig min interesse at køre mc og ikke min kones. Hvilket jeg egentligt er glad for, men det betyder at jeg ikke bare kan tage afsted hele tiden. Så hvor ville I prioritere jeres tid?


Kommentarer på:  De mange muligheder for mc udvikling
Kommentér på:
De mange muligheder for mc udvikling

Annonce