{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Bytte af gsxr hos forhandler? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer her på mg.

Jeg har nu kigget længe efter en lidt større og nyere model af gixxer. En jeg kan bytte med. Har tjekket div. Hjemmesider. Der står et par enkelte af den model jeg søger men søger nogle i lidt anderledes stand/farve/km. Kender i et evt mc butik der måske er i stand til at hente en hjem et sted for at f. Eks. Tage min i bytte? Ville ikke skrive til vær enkelte at spørge før jeg havde hørt ad her om der er nogle der kender til det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bytte af gsxr hos forhandler?
  • #1   21. mar 2017 Det kan du vel hos alle forhandlere der har nye og brugte MC'ere. Men du skal nok ikke forvente en speciel god pris for din brugte

  • #2   21. mar 2017 Du har heller ikke gjort det nemmere for dig selv ved at få den malet. Langt de fleste forhandlere vil helst have en i original farve......ikke en der ligner en humlebi smiley

    Jeg tror du skal være glad hvis en forhandler vil give mere end 60K for din. jeg fik selv 87500 for min K8 GSXR 1000 hos en forhandler. Den havde heller ikke original farve


  • #3   21. mar 2017 Jeg ved det... Desværre overvejer at tage det af ds det jo er dip maling. ?? men det svare ikke på spørgsmålet.

  • #4   21. mar 2017 jeg have selv en GSXR 750 som din som jeg byttede (+ lidt penge) privat til en GSXR 1000, og som nu er solgt, og byttet ud med en K6 GSXR 1000

  • #5   21. mar 2017 Hvis der kun er et par enkelte interessante, så send da de få forhandlere en mail og hør dem - du kan jo højst få et nej smiley

    Som udgangspunkt er "alle" forhandlere vel i realiteten interesserede i bytte. Spørgsmålet er hvor meget de er interesserede og du kan nok godt forvente, at få en lavere pris fra dem end du selv regner med.


  • #7   21. mar 2017 Det var også JensensMC der købte min GSXR 1000

  • #8   21. mar 2017 Jeg forstår godt grunden til din mc ikke er solgt... Og det er ikke farven der er største problem...
    Hvis du endelig finder en forhandler der vil bytte, så ender det med at de 20k du vil have for meget for din mc bliver udlignet med de 30k han så mener der skal lægges ekstra for hans...

    pil det dip af. og sælg til højest bydende. så kan du handle hvor det er mest hensigtsmæssigt for dig.

    Din ønsketænkning vil ikke lykkedes smiley


  • #9   21. mar 2017 Det Brian siger.

    Forstil dig hvor svært det er, at have en Batman cykel stående som forhandler (der er stort set ingen købere til den, hvis ingen). Det lyder måske lidt lavpraktisk, men du skal tænke på, at køber skal synes en gul Batman bike er pisse dope. Liggetiden på de her specielle cykler er alt andet større og det betaler du en premium pris for.


  • #10   22. mar 2017 Okay men tusind tak for alle de svar ihvertfalde. Det er vær at tænke over. ??

Kommentér på:
Bytte af gsxr hos forhandler?

Annonce