{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Caberg duke 2 hjelm
  • #1   22. mar 2017 Har haft forgængeren, Konda. God pasform til mit hovede, og visir- og klapmekanismen virkede fint.
    Største minus ved den var vindstøjen, men kan se Duke har en vindafviser ved kæben, ligesom min nuværende Caberg Tourance har. Så den burde have mindre støj end Konda. Men du slipper ikke for ørepropper ved højere hastigheder


  • #2   22. mar 2017 Jeg købte sådan en sidste år, og ja vindstøjen er merkant ,men det er vel forventelig på en flipop hjelm Men værre er det at remmen er monteret for langt tilbage det bevirker at låsen sidder og gnaver på adamsæblet og det kan jeg ikke justere mig ud af ,jeg tror aldrig jeg bliver rigtig glad for den ,men solbrillen og visiret med antidug er lækkert og så virker hængslerne meget gedint

  • #3   23. mar 2017 Købte en sidste år. Fin hjelm har ikke problemet med remmen. Den er lidt tung 1500g og den føles lidt stor i skallen. Men den er super at køre med. Let at betjene solbriller og flip delen fungere kanont.

    Skulle jeg købe nu ville jeg smide 3gange beløbet og få en lille let hjelm, men det er så også mange penge


  • #4   23. mar 2017 jeg har en duke som primær hjelm. Lakken er lidt tynd, og det føles ikke helt så godt lavet som min tidligere Schubert. Men til prisen, fik jeg en super hjelm, god sikkerhed jf sharp og kan lovligt køres med åben. Der findes bedre hjelme, men jeg er ikke skuffet og ville gerne købe igen.

  • #5   23. mar 2017 Jeg har en Duke...om det er en etter eller en toer ved jeg ikke, men jeg har aldrig før haft en hjelm der er så følsom overfor vindstøj... Så jeg er MEGET go'e venner med mine Pinlock ørepropper

  • #6   23. mar 2017 Jeg kører for det meste i København så de høje hastigheder når jeg sjældent, kun nå jeg tager en tur få at få renset hovedet kan jeg komme op på høje hastigheder

  • #7   20. maj 2017 Jeg prøvede Duke´en (købte den på mcmoto) den røg retur efter første køretur, den er ALT for larmende, selv ved 60km/t.

    det er så også første gang jeg prøver en flip hjelm, men nok også sidste...
    de larmer måske bare mere..


Kommentér på:
Caberg duke 2 hjelm

Annonce