{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning af Honda cbr???
  • #1   29. mar 2017 Hej
    Først stort tillykke med din cykel der venter dig mange dejlige oplevelser..
    Det kan stort set lade sig gøre at sænke alle mc normal mellen 20-60 mm af sæde højden.
    Se denne tråd da en har efter lyst det du søger.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/145016-hjaelp_til_saenkningssaet


  • #2   29. mar 2017 Du kan købe andre link til bagdæmperen der sænker den en del . Forgaflen kan muligvis sænkes ved at rykke gaffelbenene lidt op .Men du mister frihøjde / nedlægning i sving bliver mindre . Du kan også finde et lavere sæde eller få det originale lavet om. God fornøjelse med det og god sæson . smiley

  • #3   29. mar 2017 Tusind tak for svar smiley

  • #4   29. mar 2017 Kan ikke lige huske det med cbr 600 , men med cbr 900 skulle man bare dreje en triangel ved bagfjederen så bliver den sænket 25 mm i bag og for der sænker du den bare i gaffelbenene , hvis der skal nyt til på cbr 600 koster det under en plovmand og det tager max en time at lave det

    ps. en rigtig fin knallert som er umulig at slå ihjel smiley


  • Lise N
    Lise N Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Svar: 3
    #5   29. mar 2017 Jeg ved hvordan du har det! Jeg er ca 163 og har lige købt en kawasaki gpz 500s. Jeg har også haft svært ved at finde en lav, men heldigvis kan jeg nå med flad fod på mine nye mc. Skønt!

Kommentér på:
Sænkning af Honda cbr???

Annonce