{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RSV 1000 r
  • #1   23. apr 2017 Jeg har kun godt at sige. Fedt med bundtræk og fed lyd fra v2´ern. Den kan både styre og bremse. Det er aldrig kedeligt. Jeg har kun haft brug for almindelige servicedele indtil videre. Spejlene er "næsten" ubrugelige. Man kigger ind i sin egen albue og ved høj fart ryster de, men det vænner man sig hurtigt til. Den er meget racer præget hvad angår kørestillingen. Min er dog en Factory med OZ Fælge, Öhlins affjedring for og bag, Carbon dele osv. Køb den fra 2006-2008. Den er også flottere og mere let i designet(alle plasticdelene er anderledes). Den ser også yngere ud. Den kan eks. kendes på at begge alu-profiler som holder bagenden er synlige. Det er de ikke på årg. 2004-2005. Great Bike!

  • #2   23. apr 2017 Stort tak for info!

  • #3   23. apr 2017 Ladesystemet har nogle fejl, på grund af dimensionering. Öhlins gaflen har det med at blive utæt med originale pakdåser.
    Den er ikke til søndagskørsel, men ellers har den masser af underholdning.


  • #4   23. apr 2017 Jeg havde en 2001 R med ohlins og OZ hjul, jeg ved godt det er den gamle, men det er den bedste mc jeg har haft, den gjorde intet forkert, jeg solgte den kun fordi at jeg enten ville miste livet eller kørekortet.

Kommentér på:
RSV 1000 r

Annonce