{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.865 visninger | Oprettet:

Mc tøj Læder/ Tekstil? {{forumTopicSubject}}

Skal til at købe noget mc tøj, så derfor er jeg kommet lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge. Læder er jo ikke vandtæt men syntes det sidder bedst. Tekstil er der jo en masse fede og forskellige slags af.

Ville helst have en 2 delt som man så kan lyne sammen.

Kom med jeres erfaringer, på forhånd tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc tøj Læder/ Tekstil?
  • #1   5. mar 2007 jeg kører i læder og kan sgu egentlig meget godt li' at det sidder så tæt som det gør så det ikke flagrer ud til at sider når det stærkt, meeeeen jeg mangler lommer der er sgu næsten kun lige plads til min zippo lighter i de små lommer jeg har nu.. der er både +'er og -'er ved begge 2 men du skal da næsten have læder når du kører racer mc..?

  • #2   5. mar 2007 Hvis du kun kører i tørvejr, bør du købe læder.... Jeg har kørt med både dyrt og billigt textil, og dyrt og billigt læder.... Dyrt læder er klart at foretrække... Helst kænguroskind... Det er ihvertfald mit valg og mening...

  • #3   5. mar 2007 Kommer an på dit behov.
    Hvis du skal køre meget aktivt, bane agtigt og rigtig hurtigt, så er det en fordel med læder da det sidder tættest og ikke blafrer så meget.

    Kører du derimod mere touring præget så er tekstil det valg du skal tage. Man kan let finde noget der er rigtig komfortabelt og de gode tekstil mærker er nogle gange ligeså stærke eller endda stærkere end læder.
    Jeg har flere gange på baner været i asfalten jeg skal ikke kunne sige om det er pga. forholdende på banen der gjorde det, men Tekstil sidder fast i min hukommelse som det rareste at køre galt i.
    Bortset altså fra i Sommers da en %*#" bilist valgte at dreje til venstre uden at blinke eller se sig for. Det var ikke super behagelige 3 måneder efterfølgende. På den del af kroppen hvor jeg havde Dainese på fik jeg kun blå mærker en handske gav op i en syning med et lille sår til følge. Mine ben derimod fik store skader og en muskel blev trykket over. Nogle af skaderne, hvis ikke de fleste, kunne have været undgået med bukset og støvler. Men sådan er det jo.

    P.S. Jeg selv bruger tekstil på gaden og læder på banen.


  • #5   5. mar 2007 Og så ser læder jo helt uden diskussion bare fedest ud... Sådan er det jo....

  • #6   5. mar 2007 Men køb det der der ligner kænguroskind men ikke er det NK etellerandet ...Sgu da synd for dyrene smiley

  • #7   5. mar 2007 Har begge dele og er super glad for begge, men i sommer og sol er jeg ved at dø i min tekstil og i regn er det pænt nederen med læder. Som der allerede er blevet sagt, der er + og - ved begge. (læder ser bare lidt federe ud) ses derude

  • #8   5. mar 2007 Hej!!
    Jeg har været rigtig glad for mit Lookwell speed flex. Det er en kombi af tekstil, læder og god pris. Det sidder tæt til kroppen og er vandtæt. Kan varmt anbefales


  • #9   6. mar 2007 Ok takker for svarene, hvor kan man købe noget henne til en god pris?

  • #10   6. mar 2007 Du kan handle hos fx. http://www.fc-moto.de/

    Der bestilte jeg min læderdragt en lørdag formiddag og fik den onsdag middag... super forretning... kan godt anbefales...

    Rune


  • #11   6. mar 2007 Bikeshoppen i viborg, rigtig flinke mennesker!!



Kommentér på:
Mc tøj Læder/ Tekstil?

Annonce