{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.309 visninger | Oprettet:

Sebastian P
Sebastian P
Tilmeldt:
23. maj 2017
Følger: 12 Emner: 3 Svar: 3

Stjålet MC!... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Jeg håber virkelig i kan hjælpe. Natten til idag har jeg desværre fået stjålet min nyindkøbte motorcykel. Jeg har haft den i lige præcis to døgn, og har endnu ikke haft fornøjelsen af at køre på den, da jeg stadig er ved at tage kortet... Derfor har jeg heller ikke kasko, da det ville koste 1000 kr. om måneden.. æv.

Det er en dejlig all around motorcykel som skulle være brugt til motorcykelferie til sommer med min kæreste, hvorfor der er fastmonteret et stativ bagpå til tre bokse. Den er let og kende med sin hvide farve og blå sæde. - Den blev stjålet i Aarhus V, ved fuglesangs alle. Såå tænker nok den er ude i Brabrand eller Gjellerup. smiley men hvis i ser den må i meget gerne skrive eller ringe. Findeløn gives gladeligt! - 60543444 smiley

Jeg har vedhæftet et billede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet MC!...
  • #1   23. maj 2017 Øv. Det så fejt af dem.

  • #2   23. maj 2017 Jeg synes også det er total røv og de skulle virkelig have en omgang håndmadder, men når det så er sagt hvem stiller så en knallert fra sig i Århus uden kasko, og især når man bor dernede og ved at de nallere dine underhylere mens du har dem på hvis de får chancen...

  • #3   23. maj 2017 Du må ha fat på strisserne og fastholde dem i at de må tage en tur i gjellerupparken efter den iden den er totalt smadret... Det er fandme surt mand, det er konstant i århus med de tyverier, nu må de uniformer og politikere fandme sætte ind, det ka sgu ikke blive ved det her... Og man bliver kraftdesme efterhånden racist af alt det pis de går og laver, og i den her situation ved man ikke engang om det rent faktisk er de sataner derude, men det går man automatisk ud fra, da det er total kriminalitet konstant fra de djævle derude og viser sig gang på gang at det næsten 100% er der man finder sine ting igen "ødelagte", og henter man sin egen mc derude, risikerer man at blive stukket ned for at "stjæle" sin egen cykel.. Det er for langt ude.... Men vi skal da hjælpe dem, de fejler jo overhovedet ikke noget oven i deres hoveder de møgdyr... SORRY... Lige lidt gylp uden faktisk at vide om det er dem, men som verden viser, så er det jo nu nok, desværre... Og man kan jo heller ikke køre i vores byer mere uden at risikere man får en flok søde og velintegrerede indvandrere på nakken i krydset med køller og guns, og undskyld, mente deres dele af byen i det land som helt sikkert er vores eget.. Håber du finder den i god behold, føler sgu med dig...

  • #4   23. maj 2017 Hold da op. Håber du finder den og dem der har stjålet den !!!

  • #7   23. maj 2017 Nej, nej, nej, så bliver det da ikke mere ærgerligt! Føler sgu' med dig.

    Faktisk kigger jeg selv efter netop sådan en cykel i øjeblikket. Det er dog ikke mig, der har stjålet den! smiley .

    Håber du får den tilbage!


  • #8   24. maj 2017 Er delt inde på fbern
    Mvh jens


  • #9   24. maj 2017 Til jer der har delt, mange tak! - Der er desværre ikke kommet nogen henvendelser omkring dens lokalitet.. Men en del historier om andre som har fået stjålet deres, hvor de har kørt ud i de forskellige ghettoer og fundet den i en baggård. Nogle i bedre stand end andre.. Såå jeg vil køre derud jævnligt. smiley

    #3 Jeg er tilflytter fra København, så vidste faktisk ikke at der jeg boede så tæt på de belastede områder.. tanken havde faktisk slet ikke slået mig.

    #6 Men ja, hvordan fanden skal man så sikre sig? - det værste er at jeg har en gps-anordning til motorcyklen, som er på vej med posten.. fedt..

    #7 Jeg skal lige se billeder af den motorcykel du får købt, hvor meget den ligner smiley


  • #10   24. maj 2017 "de belastede områder" som i omtaler det ligger oppe omkring ringvejen, Der er både Trillegården, Haslecentervej og så er der Gellerup.

    skal nok holde øje med om den kommer trillende forbi endag, men der ville virkelig være at skyde sig selv i foden for dem hvis de kører rundt på den i Aarhus. eller også ligger den smidt i et krat fordi de ikke har kunne få gang i den med en opbrudt tæningslås...

    Du må have fat i et ordenligt svin af en kæde og lænke den fast til en pæl eller noget, og en skive bremse lås med alarm i.


  • #11   24. maj 2017 Kan ikke være mere enig i hvad vestergaard skriver,, det er ved at blive for meget af det gode..

  • #12   24. maj 2017 Har heldigvis fundet den nu. den var sat i vejlby-risskov, dog at tre invandrer, hvad jeg har hørt. de ved åbenbart godt at man ikke skal sætte den hvor de bor længere..

    Desværre er den pænt smadret, så det er ikke sikkert den overhovedet kommer ud at køre igen.. det er fanme ærgeligt..

    Men ja, næste gang er det kæmpe kæde, skivelås med alarm og så en gps i.. utroligt det skal være sådan..


  • #13   24. maj 2017 Kanon du fandt den smiley , men er sgu virkelig ked af det på dine vegne, håber virkelig du kan få den på gaden igen med små penge, så i kan komme ud og hygge jer smiley ... Sådan nogle sorte møgdyr, ville sådan ønske man ku tage dem i aktion en dag, så de ku blive herresmadret og man ku få de frustrationer ud af kroppen.. smiley

  • #14   24. maj 2017 Fedt du fandt den trods alt smiley

    Hvor meget har de smadret?


  • #15   24. maj 2017 Mon ikke du kan finde hjælp eller råd her til at rede den? Jeg håber du får den på gaden igen. Fin maskine.

  • #16   24. maj 2017 .

  • #17   24. maj 2017 Send Evt billeder af hvor meget de har smadret, tror vi er et par stykker der er lidt nysgerrige ??

  • #18   25. maj 2017 pisse surt for dig og din mc .

    de forpulet lorte aber, de knipper dette samfund helt i grus, og vi blegansigter stå bare og glor på i mens.

    hvornår mon vi vågner op og gør noget ved det, tænker jeg.

    mvh


  • #19   26. maj 2017 Ellers en fe mc, det er en RC24-2 fra 1988-1989. Ikke til at slide op, og har fantastiske køregenskaber smiley
    Når ja - jeg har selv en RC24-1 fra 1986 smiley
    Hvis du kommer til at mangle tips til istandsættelse kan jeg anbefale den hjemmeside som hedder: www.vfr-forum.dk den bruger jeg selv smiley


Kommentér på:
Stjålet MC!...

Annonce