{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.597 visninger | Oprettet:

Udstødning må gerne larme mere {{forumTopicSubject}}

Hej mcg jeg har en vs 800 hvor jeg pt har disse Potter på http://bike-netshoppen.dk/product/hh-turnout-universal-udstoedning-4398/ Og jeg synes ikke den lyder af nok hvad kan jeg gøre ? Skal jeg ud og finde nye rør eller kan jeg evt fjerne indmaden i de her jeg har på mvh Henrik smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning må gerne larme mere
  • #1   19. jun 2017 Jeg har de samme bare de sorte der er lidt længere og de larmer rigeligt smiley

  • #2   19. jun 2017 Som udgangsregel må en udstødning larmer +3dB mere end hvad der står på typegodkendelsen til motorcyklen.
    Når det så er sagt, er det ikke ensbetydende med at den vil blive godkendt til syn, selvom den er under denne grænse.
    +3 dB er en ret stor forhøjelse af støjgrænsen.

    I sidste ende gælder at hvis en betjent eller feks en synsmand synes den støjer for meget, også selvom den er under de +3 dB, så vil den ikke blive godkendt


  • #3   19. jun 2017 Har du checket med dine naboer på villavejen? Måske de synes den larmer ok? smiley

    Det ligner en åben potte så der er vel ikke meget at gøre for at få mere skrald i potten. Der er dog forskel på larm... et par dragpipes har en høj og meget ubehagelig lyd hvorimod en lang potte uden meget dæmpning rumler mere som et tordenvejr i det fjerne. Måske det er sådan nogle Stig har?


  • #4   19. jun 2017 Få en læge erklæring på at du ikke behøver at køre med hjelm eller køb en af de der skildpadder der kun sidder på toppen af hovedet med en hagerem.

  • #5   19. jun 2017 Skal du ikke have oprettet din MC i galleriet?

  • #6   19. jun 2017 Du kunne også hive originale på igen. Bor bagpladen af med et kompot og sæt et kosteskaft ind i piben. Nu vrikker du forsigtigt til den brækker af. Den lyd passer til din Stenhøj kompressor

  • #7   20. jun 2017 nu kan jeg ikke rigtigt bruge folks personlige holdninger til hvad der er larm eller andet lignenede ligegyldige svar til noget og steen vil gerne beholde de originale intakte da jeg skal køre med dem smiley

  • #8   21. jun 2017 Æv! De gir ellers den rigtige bulderlyd. Har selv en vl800

Kommentér på:
Udstødning må gerne larme mere

Annonce