{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min kæde slidt
  • #1   19. jun 2017 ja, nye tandhjul og kæde. Læg især mærke til det inderste tandhjul bag motorklappen som snuere ca. 3 gange hurtigere rundt end det store yderste. Hvis det har skarpe tænder og i nogle tilfælde har en lille hældning er det 100% færdigt.

    Nyd din nye ekstra hk med det nye kædekit 8)


  • #2   19. jun 2017 Tak for svaret, kan ikke helt lure om dit svar er seriøst.
    Hvordan ser jeg at det er slidt? selvom jeg selv har lavet begge videoer.. smiley smiley


  • #3   19. jun 2017 Mente at din kæde er færdig, men kan ikke svare på dine tandhjul, dem må du se på når kæden er afmonteret smiley , Typisk skifter man begge dele sammentidig, et komplet kit koster omkring 800 kr fra tyskland.

    Kan anbefalde:
    http://www.leovince-hamburg.de


  • #4   19. jun 2017 Kan ikke se noget umiddelbart slid på bagtandhjulet, men skifter det hele til et did kædekit fra Louis så. Tak for svar.

    Køber fra Louis.de koster en lille tusse.


  • #5   20. jun 2017 Byt til nyt smiley

    Et godt nemt trick.. du gjorde det faktisk i videoen..

    Hvis kæden er strammet op som den skal være og du ka trække i kæden på bagtandhjulet og du ka trække så meget i den at du ka se ind imellem tandhjul og kæde er det tid til udskiftning..

    Men jeg plejer nu at kigge på tandhjulet.. kig på et sæt tænder (lige meget hvilke, bar kæden ikke er lige der) så ka du se noget i retning af dette \_/

    Hvis den ene hælder mere end den anden er det os snart tid smiley

    Håber det ka bruges smiley


  • #6   20. jun 2017 skift nu det lort smiley

Kommentér på:
Er min kæde slidt

Annonce