{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Hjælp til F650GS BMW {{forumTopicSubject}}

Hej,
har lige købt overnævnte BMW, den er fra 03, og haft de første år eller to i militære,
Jeg har hørte at de gammel mili modeller, var droslet ned til 27Hk, hvordan kan jeg se om min er??
Jeg kørte den hjemme fra Kbh, til Galten sidste uge, haft den nemt op på 140 kmh på motorvejen, og den havde meget mere tilbage, synes jeg, ved ikke om den har betydning??

Jeg leder også efter nogle BMW grupper, hvor jeg kan muligvis få lidt hjælp tips og råd til den,

Tak på forhånd, og god vind derud .

Paul


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til F650GS BMW
  • #1   25. jun 2017 nummerplade.net søger på din nummerplade og ser hvad kw den har.


  • #2   26. jun 2017 F650GS er ikke droslet til 27hk. Det var den gamle R65GS der blev lavet i en 27hk udgave.

    Hvis din F650GS er droslet, så er det til 34hk, og det er gjort med et lille beslag ved indsprøjtningshuset, som forhindre du kan give fuld gas.


  • #3   26. jun 2017 Sådan en har jeg kørt en del på i grønt tøj. Min erfaring siger mig, at hvis der er masser tilbage ved 140 er den ikke droslet. Dem jeg har prøvet, som var droslet, kunne kun med nød og næppe snige sig op på 135 - 140.
    Iøvrigt er det korrekt med et stykke blik, som forhindrer dig i at give fuld gas, derudover er der to steder kablet kan sidde nede ved spjæld huset Når den er droslet sidder kablet på den store rulle, dermed mindre gas når du drejer på gashåndtaget. Kablet skal så flyttes ned på den lille rulle. Håber det er til at forstå.


  • Thomas V
    Thomas V Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #4   28. jun 2017 Den burde have omkring 50 hk std. Hvis den er droslet er den angivet lavere hk i registreringspapirene. Hvis du fjerner droslingen skal der rettes i reg. attest så det stemmer med fabriksopgivelserne.



Kommentér på:
Hjælp til F650GS BMW

Annonce