{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.167 visninger | Oprettet:

Reklamer påsat fra forhandleren {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaringer og/eller mening om de reklamer der bliver påsat mc'en når man har købt den hos en forhandler? Jeg tænker på nummerpladeholderen men også at nogen sågar sætter klistermærker på kåbe eller andre steder. Det kan godt gå hen og virke lige groft nok efter min mening.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reklamer påsat fra forhandleren
  • #1   1. aug 2017 De er lige til at pille af?

    Jeg fandt tre på min fabriksnye MC, 2 minutter senere var de pillet af og umuligt at se hvor de har været, no big deal.


  • #2   1. aug 2017 Tre... synes det lyder helt vildt. Det havde jeg nok bedt om at få fjernet. Men ved ikke om de ville gøre det. Ville ikke have lyst til at rode med det selv.

  • #5   2. aug 2017 Øh nå. Men du kunne da bare lade være med at kommentere på det så.

  • #7   2. aug 2017 Jeg syntes også at det er svært ubehøvlet at de klistre alt det lort på, nogle er dog værre end andre til det! Jeg frabeder mig altid den slags, og nummerplade rammer.

  • #8   2. aug 2017 får du os ekspedienten på tanken, til at tanke din mc'er ???? Come on.... ????

  • #9   2. aug 2017 Damn.... Dagens grin alligevel.... Slap dog a hvor er det sjovt og se hvor forskellige ting vi alle hver især går op i, og hvor stort eller småt det nu er i vores verden..
    Jeg tænker at køre den et skridt videre.... Så frem over når der bliver handle i Føtex, Netto, Brugsen eller hvor folk nu handler, så be om en pose uden deres logo og navn på...
    Fandme om andre folk skal se hvor jeg handler, eller om jeg vil reklamere for den butik jeg nu handler i....
    Næææææ nej du, der må fandme være en grænse smiley smiley smiley smiley


    ( Ironi kan alligevel forkomme en del her )


  • #10   2. aug 2017 Jeg undrer mig egentlig mere over hvorfor pokker man gider kommentere hvis man ikke synes det er relevant. Det er da toppen af spildtid...

  • #11   2. aug 2017 Der er sateme stor forskel på at købe en bærepose i netto, og så en mc til måske 200.000kr

    Jeg købte for en del år siden en ny bil, da vi skrev slutseddel blev det noteret at jeg ikke ville have hverken reklamer, DK skilt eller nummerplade rammer på, men på trods af dette var bilen udstyret med ikke mindre end 1 lille reklame, bagrude streamer, DK skilt samt nummerplade rammer..

    Det tog dem en god times tid at få rettet op på, og med rigeligt sure miner såvidt jeg husker


  • #12   2. aug 2017 Jo jo bevares... Selvfølgelig er der forskel. Jeg har dog aldrig selv oplevet klistermærker af nogen form på hverken biler eller motorcykler jeg har købt.
    Andet end lige den på nummerplade ramme.
    Og ja ja vi er sku forskellige, og heldigvis for det, men det kan jeg godt leve med.
    Og købte jeg noget hvor der så endelig var et klistermærke på, ja så ville problemet da ikke være større i min verden end at bede dem om at tag det af.


  • #13   2. aug 2017 Vi har meget store problemer i Danmark.........

  • #14   2. aug 2017 Jeg hader at der er datomærkning på mælk! Derfor sætter jeg altid tape over, man skal da leve lidt farligt!

  • #15   2. aug 2017 Nogle stickers kan være svære at få af, specielt hvis de er gamle og tørre i limen.
    Jeg har købt mig en 3M etiketfjerner. Det er så'n en lille tuschpen á la en dækstift.
    Indtil videre har den kunnet fjerne alle de etiketter jeg har villet af med.

    Alternativt kan man bløde etiketten op i madolie eller lugtfri petroleum/lampeolie


  • #16   2. aug 2017 Hvis jeg køber en mc til 100.000 kr., så betyder det ikke at jeg skal køre rundt og reklamere for det firma jeg har købt den af. Skal jeg det, så koster det, ligesom det koster at købe reklameplads alle mulige andre steder.

  • #17   2. aug 2017 Tom, du lever da livet lige på kanten hva ? Sådan en adrenalin junkie er jeg slet ikke, men må da indrømme at en gang i mellem spiser jeg mit fredags slik om onsdagen...

  • #19   2. aug 2017 Der er forekommet tilfælde hvor nummerpladeholderen har ramt bilers karrosseri med tæring til følge. Uden holderen kunne nummerpladen godt være der. Jeg piller den slags - inklusive nummerplade"holderen", af med det vuns. Får jeg en tusse eller 5 om året i reklameleje kan vi snakke om det. Som nævnt ovenfor er almindelig olivenolie fint til at opløse limen, og den skader ikke lakken.

  • jacob J
    jacob J Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 147
    #20   2. aug 2017 Er det ikke det man kalder flue knepperi smiley

  • #21   3. aug 2017 Jeg synes ikke en bagklap til omkring 10.000 er flueknepperi, bare fordi de skal bruge kundens bil til at promovere sig selv. FDM kørte den i retten, hvor forhandleren tabte. Han tabte sikkert også en kunde. Det var ikke mig, så der er ingen personlige kartofler at hyppe.
    Er det så også i orden, at VVS firmaet sætter et skilt op på din græsplæne ud mod vejen, når du har købt en ny radiator? Det er altså mit private køretøj, de sætter deres markedsføringsgøgl på, og det mindste de kan gøre er at spørge.


  • Vagn
    Vagn Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 2 Følgere: 3 Svar: 123
    #22   3. aug 2017 #20

    Det er det man kalder menstruation...


  • #23   3. aug 2017 Ja vent en 4 dages tid så har hun nok mere humor på området??

  • #24   3. aug 2017 Peter k, nu er det sådan, at håndværkere SKAL sætte et skilt på grunden, hvor de arbejder med firmanavn og reg nummer.


  • #25   3. aug 2017 Fik en gang 2 flasker vin i forbindelse med bil køb, vinen havde firma navn/logo som etiket, den smagte af lort

  • #26   3. aug 2017 De må til lommerne, hvis de vil have mig som reklamesøjle.

    Jeg er i øvrigt også tilmeldt Reklamer Nej Tak-ordningen, for dem får jeg heller ikke penge for at læse.


  • #27   3. aug 2017 Mange tak til jer der gad at kommentere på hyggelig basis.
    MEN..
    Det er dog utroligt så mange fjolser der svarer på dette indlæg med nedladende og tumpe-dumme kommentarer. Uanset om man gentagne gange har frabedt sig kommentarer fra folk som ikke synes emnet er relevant.
    Jeg hopper videre til et forum hvor folk debatterer med et velmenende formål for øje.


  • #28   3. aug 2017 Pernille.. Jeg ved ikke hvem der er et fjols, men husk det er DIG der direkte spørger "Hvad er jeres erfaringer og/eller mening"

    og når folk så giver deres mening til kende, så bliver du fornærmet og siger de skal lade være med at kommentere... smiley


  • #29   3. aug 2017 Jeg mener at dette klistermærkehærværk skal tages op af folketinget! Når folk nærmest er ved at få et nervøst sammenbrud, og fjolserne ikke straks laver støttegrupper og indsamlinger, er samfundet jo på randen af anarki! Hvad skal det ikke ende med hvis vi ikke omgående får bekæmpet dette uvæsen?

  • #30   3. aug 2017 Jeg piller det af, og syntes generelt ikke at det er ok. Da jeg købte min motorcykel var der en nummerplade ramme. Fred være med det det. Den pillede jeg af. Havde der sidder klistermærker på cyklen, var de blevet bedt om at pille dem af.

    Sidst jeg købte bil blev forhandleren næsten sur over jeg sagde jeg ikke ville have nummerpladerammer på.


  • Vagn
    Vagn Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 2 Følgere: 3 Svar: 123
    #31   3. aug 2017 #27

    Du bliver sgu da ikke savnet med din attitude...


  • #32   3. aug 2017 Du er nok nød til at gifte dig med os Pernille....
    De fleste mænd er først blindt enige med en kvinde når de har været omkring rådhuset eller kirken smiley


  • #33   3. aug 2017 Hold da op en udmelding alligevel... Og her gik jeg og troede at når man bliver spurgt om en mening/erfaring at man så gerne måtte komme med sin....

    Også selv om man syntes indlægget var fuldstændigt spild a tid, men at jeg betragtede det som spas, gak og løjer, som folk der lever i en lille verden ikke har andet og gå op i om hvor vidt et s.... klistermærke sidder på en bil/mc som vil tag max 5min selv at pille a... Og det er vel og mærket hvis ikke man selv kan finde ud af at åbne munden og bede forhandlere tage det af for en...

    Men jo jo hop du da bare videre til et andet forum, om ikke andet så vil du da blive savnet, for jeg havde virkelig et godt grin af dit emne her..

    Og i fremtiden så skal du nok lige overveje om du så virkelig vil have folks mening/erfaring.... Altså i det nye forum smiley smiley smiley smiley



  • jacob J
    jacob J Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 147
    #36   3. aug 2017 Syntes flere gange det har været set her på mc galleriet hvis man siger sin mening (træder jante loven i kraft) sådan burde det ikke være hvis ellers den gode tone holdes. Og til pernille B Du spørger og får svar smiley

  • #37   3. aug 2017 MCG er bare sådan en slags Nationen for motorcyklister efterhånden smiley

  • jacob J
    jacob J Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 147
    #38   3. aug 2017 Syntes jeg egentlig ikke, bare lidt med hvis man kommer med sin mening bliver betegnet som nationen. Kan sgu da ikke passe folk bliver så smask fornærmet for at der ryger en fænke af panden. smiley

  • #39   3. aug 2017 Nationen syntes jeg heldigvis vi er langt fra.... Og ja ja hvis man ikke har noget klogt at sige, så skal man holde sin kæft har en klog mand en gang sagt...
    Og jeg indrømmer da gerne at mine egne indlæg i denne tråd er a tvivlsom karakter i forhold til at forholde mig seriøst til emnet.

    Men come on, vi er forskellige alle sammen og det jeg læste var et problem der tag max 5min at ordne selv, og ellers tag det vel små 10sek at bede en forhandle om at ordne det...

    Så for mig var det seriøst en god griner, og jeg troede i starten det var en troll der bare tog pis på det, men at man seriøst bruger ord som "lige groft nok" omkring en problemstilling der tag så kort tid at ordne selv... Aghhh du, det er sku for småt i min verden....

    Og når man så beder om folks mening/erfaring, så skal man sku også kunne tåle at ikke alle er enige i den problemstilling man nu står over for, eller derimod syntes det er lige så seriøst...


  • #40   4. aug 2017 Tror måske Pernille henviser til de personer, der absolut skal krydre deres kommentarer med ord som fjols, tumpe, idiot mv.

  • #42   4. aug 2017 #40 Pernille spørger om andres mening, og allerede i #5 er hun fornærmet over at der kommer et indlæg der ikke er enig med hendes oplevelse af et stort problem! Som #41 skriver kommer de mindre pæne ord fra Pernille selv, såå! Og kan hun ikke tåle lidt godmodigt drilleri - nej det er IKKE mobning! - så er hun da det helt forkerte sted smiley

  • #43   4. aug 2017 Hvis man ikke vil høre folks mening så skal man ikke spørge, for så at blive fornærmet og grov fordi svaret ikke passer en... Ja skynd du dig over i et andet forum så slipper vi da for det kællinge bavl...

  • #44   4. aug 2017 Må hellere skynde mig at skrive at "kællinge bavl" er ikke møntet på kønnet men emnet, mænd kan også være kællinger smiley
    Det er et klistermærke vi taler om, pil det af eller bed om at få det pillet af af forhandleren og BUM, problem løst smiley


  • Kåre L
    Kåre L Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 46
    #46   4. aug 2017 Gør som jeg: Suzuki fra 1988, så grim, at forhandleren ikke kunne komme i tanke om at vise, at han havde været involveret i handelen. Det var sågar en forhandler med et omdiskuteret ry.

  • Lasse D.
    Lasse D. Tilmeldt:
    sep 2012

    Emner: 2 Svar: 38
    #47   6. aug 2017 Apropos klistermærker...

    Da jeg købte min 5.000 km brugte FZ8 hos forhandler havde man også været så flink at pynte den med et "MC-X Næstved" klistermærke på forskærmen. God reklame, lige indtil jeg pillede mærket af og fandt de dybe ridser, som man havde forsøgt at skjule for køber!

    Se dét vil jeg kalde "groft".


Kommentér på:
Reklamer påsat fra forhandleren

Annonce