{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.529 visninger | Oprettet:

Kevlar bukser {{forumTopicSubject}}

Jeg er ikke så pisse go til at tage mine kørebukser på når jeg skal ud og trille. Det bliver bare jeans, og er der lidt koldt så er de lange underhylere også monteret.
Så jeg tænkte at kevlar jeans var løsningen. Men hvilke mærker/model er bedst. Jeg tænker komfort, sikkerhed, og nogen der er godt foret så jeg også kan holde varmen

Kom frisk med jeres erfaringer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kevlar bukser
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   20. aug 2017 Hvad betyder "ikke så god til"?

    Stikker du benene i de forkerte huller, eller hvordan? Det findes der videoer til på youtube - ellers kan du spørge din mor hvordan man gør. smiley

    Spøg til side. Alverdens fine udstyr er ingenting værd hvis det hænger hjemme i skabet, således også handsker, støvler, jakke, rygskjold og hjelm. De her ting er ingen garanti for at man ikke kommer til skade, men det skubber helt sikkert sandsynligheden for bevarelse af førlighed i diverse lemmer, et stykke til den gode side.

    Er det fordi du synes at et helt sæt MC beklædning tager for lang tid eller er for besværligt at tage på? For så ændrer kevlar bukser jo ingenting, medmindre du går i dem i forvejen.

    Jeg hører meget godt om dem her: https://www.dragginjeans.net/ - jeg kører dog selv i læder heldragt, da det er langt det sikreste og mest behagelige. Dragging jeans eller tekstil tøj slasker rundt hele tiden når man kører naked bike. smiley


  • #3   20. aug 2017 Jeans fra Lindtstrands , svensk, kevlar, knæ og hofte beskyttelse, flot design og lune at køre med
    Super produkt


  • #4   20. aug 2017 Du skal ud og prøve dem, tror jeg prøvede 5 par inden jeg fandt dem der passede, det er ligesom med alm jeans der er mange forskellige modeller, og de sidder vidt forskellig..

  • #5   20. aug 2017 det er jo lidt det jeg tænker. hellere vælte med Kevlar jeans end bare almindelige.... og jeg har da også en lille smule dårlig samvittighed når jeg ikke har kørebukser på.. Som i siger.. man har dem jo af en grund..

    jeg er udmærket klar over jeg skal ud og prøve nogen forskellige. men som det er med alle produkter, er der kvalitet og der lort.. jeg lavede bare det her opslag for at indsnævre mine muligheder.. selv har jeg tænkt at kigge på modeka, og HELD kan man jo prøve hos næsten alle forhandlere, og så har jeg hørt om revit, som skulle have nogen rimelige fornuftige bukser, med noget cordura, som skulle være forholdsvis stærk.. men dem har jeg ikke så meget kendskab til


  • #6   23. aug 2017 Du kan jo osse bare se hvad Thaisvansen har på hylden.
    Jeg fik et par helt fornuftige jeans til 500 kr. Der er indvendige 'lommer', så man kan vælge selv at putte ekstra beskyttelse ind


Kommentér på:
Kevlar bukser

Annonce