{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC klub
  • #2   20. sep 2017 Med din alder var det nok bedre at spørge pædagogerne i din SFO. De kan måske lære dig at strikke et sejt mærke smiley

  • #3   20. sep 2017 SOS ;
    Hvor kender du den side fra ? Er det en side hvor du har en konto...... smiley
    Tak for linket , det skal der nok være nogen herinde som bliver glade for....
    KIM


  • #4   20. sep 2017 #3 Men han har jo fat i noget til knægten smiley
    https://www.funidelia.dk/sadomasochistisk-vest-18209.html


  • #5   20. sep 2017 Blev det for kedeligt på scootergalleri?

  • #6   20. sep 2017 Jeg har ikke noget med scootergalleri at gøre... Jeg kan godt lide mc og vil gerne have mc og synes det er fedt.... so no hate please....

  • #7   20. sep 2017 Men hvis alder har så stor en betydning for Jer, burde i så ikke opføre jeg mere voksent og lade være med at udstille folk eller gøre grin af dem? smiley

  • #8   20. sep 2017 Med din alder må du nok følge den vej de fleste har gjort ; Først en knallert , og så kommer en mc måske senere . På den anden side ; Spring alt det scooter fjæs lort over , og køb dig en Harley . På med rygmærket , og ned på grillen og føre sig frem . Du skal nok smelte mange ungpige hjerter på en stor fed Harley........Og husk ; En vest med MASSER af frynser.....Det er cool ... smiley smiley smiley

  • #9   20. sep 2017 Scooter er heller ikke så fed ??

  • #10   20. sep 2017 Men jeg har lidt ondt af de ældre mennesker/voksne som gør grin med unge mennesker da det er os unge der gøre vejen om få år smiley ?? smiley

  • #11   20. sep 2017 Ondt af de ældre, dem er der sgu ingen af her !!!!!!!!!!!!!

  • #12   20. sep 2017 Hmm? Jeg har vel ikke sagt gammel i forhold til alle, men mere ældrere end mig selv, lidt meget ældre faktisk. Hvert fald hvis man kigger jeres profiler smiley

  • #13   20. sep 2017 Men fair nok. Jeg spurgte om en ting og i gider ikke svare fornuftigt på det. Så det er vel ikke mit problem

  • #14   20. sep 2017 Hvis du skal være her må du kunne tage noget gazz, og fis så i seng og få en ordentlig uddannelse smiley

  • #15   20. sep 2017 Jeg kan godt tage fis og ballade, men det er knap så fedt at få useriøse svar på et seriøst spørgsmål hvor folk blandt andet linker til "kostumer" og man skal gå i sfo fordi man er et 6 årige barn m.m.

  • #16   20. sep 2017 Din vest skal godkendes af rockerne i Danmark, og det er ikke engang løgn!

  • #17   20. sep 2017 Jeg kan godt se hvad i mener: det er ikke tit at en i 9. Klasse vil have mc og kære med rygmærke, men giver det folk ret til at sige man skal købe børnekostumer eller gå til en pædagog i sfo'en? smiley jeg ønsker ikke at være på tværs eller noget, jeg vil bare have i respektere mig og det jeg vil smiley

  • #18   20. sep 2017 Så meget ved jeg da, det skal godkendes hos bikerfonden smiley


  • #19   20. sep 2017 Helt ærligt! "useriøse svar på et seriøst spørgsmål"??? Du er 14 år! Du må ikke køre MC, drikke alkohol, ryge eller kneppe! Og så vil du "seriøst" lave en MC klub med rygmærker? Ved du overhovedet hvad seriøst betyder? smiley smiley

  • #20   20. sep 2017 aahhh...helt sandt er det jo ikke Tom...han må køre på bane smiley

    Men helt seriøst så vil jeg faktisk give knægten ret... Han stiller et, for ham, seriøst spørgsmål og det første der sker, er at han bliver hånet og gjort grin med. I er sgu nogle sørgerlige individer.
    Er der mon nogen af Jer som er medlem af "MC mod mobning" gruppen på FB?
    I skulle sgu skamme Jer

    Og Tom....på din profil siger du selv at du vil... noget med at behandle andre som man gerne selv vil behandles!


  • #22   21. sep 2017 #20 Det er trist hvis man ikke kender forskel på hån og humor, og samtidigt føler sig fuldt berettiget til at selv at være nedladende når man skal deltage i denne dybt seriøse tråd! Men jeg undskylder min helt uacceptable opførsel, og skal nok lade være med at skrive mere i tråden smiley

  • Niclas K
    Niclas K Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 21
    #23   21. sep 2017 tænker du selv laver et design til mærket og får det fremstillet evt ved en sadelmager. og køber en vest det kan komme på

  • #25   21. sep 2017 Hvis du seriøst mener du gerne vil have et rygmærke designet, og broderet på en vest, så kontakt: www.jensenbroderidesign.dk

  • #26   21. sep 2017 Jeg takker for svar smiley

  • #27   21. sep 2017 1. Du må gerne lave et mærke selv, du kan designe det og få det broderet.
    2. Det skal godkendes af biker fonden..

    mit råd er at melde dig ind i en MC klub... der findes utallige klubber rundt omkring med mærker


  • #28   21. sep 2017 Man bliver fuldstændigt humør forladt her inde, er der slet ikke plads til nogen for form humor uden det skal vendes til mobning ? eller er det nu fordi det regner i dag ? Per j det var en spøj og intet andet.. Men jeg sletter da bare link.

  • #31   21. sep 2017 Ja scootere er trælse, men hvad med at starte på en ornle' knallert da?
    Der er voldsomt mange klubber for veteranknallerter og mange mærker og modeller at vælge imellem. Så får du styret lysten til du bliver de der 17-18 eller hvornår det nu er man må tage kortet nu til dags.


  • #32   21. sep 2017 Mht. godkendelse ved bikerfonden, er det så ikke kun hvis man vil/har behov for at være med i deres fællesskab? Alle har vel lov til at lave og køre med rygmærke, for ellers skal det da skrives ind i lovgivningen.

  • #34   21. sep 2017 Bikerfonden skal da ikke godkende noget som helst. Sådan noget vås.

    Lav et logo i de farver du har lyst til og få det broderet på en helt valgfri vest. Slut prut



  • #35   21. sep 2017 mand 14 år, smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #36   21. sep 2017 ja og hvis du kører harley skal den også godkendes af bikerfonden. smiley

  • #37   21. sep 2017 Men start med en scooter , så skal den kun godkendes af scooter fonden...???. smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #38   21. sep 2017 Find en fed MaxiPuch fra 70erne i flaskegrøn, med egerfælge og mælkekasse, og lav en drengerøvsklub. Instant Fun smiley Louis.de har fede retro knallerthjelme !

  • #39   21. sep 2017 De er bare så herre fede,de maxi puch'er smiley .

  • #40   21. sep 2017 Og så langs til Fole-træf!

  • #41   21. sep 2017 Jeg takker for svarene. Det er ikke fordi jeg ikke kan tage lidt gas, men jeg er ny her og kender ikke rigtig nogen og så det jeg kan ikke se jeres ansigtsudtryk, så jeg ved ikke om i skrald griner af en 9. Klasser eller bare laver gas smiley "maxi"stadiet har jeg været ved da jeg har en vespa bravo og har haft den længe, men ellers god idé smiley og tak for svarene

  • #42   21. sep 2017 Ahh Per du skal nok passe på med et der metan,held og lykke med din vest.

  • #44   21. sep 2017 Vi synger lige en go nat sang
    Jens Pedersen har en bondgård

    Jens Pedersens ko den har horn
    og ben den kan gå med på jor’n
    og bagved er halen og den kan si’ smæk
    med den jages fluerne væk!

    Og ved du hvad mere den kan
    jo den kan gi’ mælk i en spand
    og så kan den stange og brøle og glo
    se det var en spændende ko!
    Muhhh!

    Jens Pedersen har også en gris,
    den lugter af prut og af fis.
    Og så kan den øffe og grynte og sno
    sin hale – ja det kan du tro.

    Den har det så godt i sin sti.
    I sit griseri – svinesti.
    Og der kan den boltre sig og være glad.
    Til den bli’r til flæskestegsmad.

    En hønsegård, det var Jens P.
    Hans høns er så sjove at se.
    De hakker og skraber og gokker i gård’n.
    Og hanen, den galer hver morgen.
    Kykelikyyyy!!!

    Når hanen har vækket sin flok,
    så vågner de op uden brok.
    Og lægger et æg, et hver eneste dag.
    Ud af numsen, – det er ingen sag.


  • #45   22. sep 2017 Maxi-stadiet? Hvornår faen må man køre knallert i DK nu til dags? Eller mc for den sags skyld.
    Hvis du er så meget fremme i skoene, så køb en baneged, og kør race de næste fire år. Så er der heller ingen lov, der bliver brudt.


  • Niclas K
    Niclas K Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 21
    #46   22. sep 2017 15 på knallert og 17 på motorcykel??

  • Igor P P
    Igor P P Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 41
    #47   23. sep 2017 Marie hønerne er vist ikke optaget, Så kunne man lave rygmærkerne røde med sorte prikker, Jo flere prikker, jo højere er man i hierarkiet..

    Så kan du øve i nogle år til du må køre MC, Der er jo en del tid til du bliver 21, så det er bare at få tiden til at gå med knallert 50cc og knallert 125cc.

    mvh


  • #48   27. sep 2017 Min datter var 8 år gammel, da hun for første gang nævnte at hun ville ha´ sin egen motorcykel.
    Så op i røven med hvor gammel man er, hvis man har denne interesse. Nu har jeg sat gang i en bike som hun skal ha´ når hun er 16.
    Man er aldrig for ung eller for gammel til at elske en bike. At der tydeligvis er nogen der mentalt ikke er voksne nok i denne gruppe, er så en helt anden snak. smiley


  • Nynne C
    Nynne C Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 1 Svar: 1
    #49   27. sep 2017 Start med at se om der er en klub i nærheden. De fleste har en fb side med info om hvornår de har klubaften. Der kan du komme forbi og møde dem. For at starte en klub, og blive godkendt skal du ha minimum 6 medlemmer.. det er ikke velanset bare at køre med mærke for mærkets skyld, og er din klub ikke godkendt risikerer du at få flået mærket af når du møder "rigtige" klubber smiley

  • #50   27. sep 2017 "og er din klub ikke godkendt risikerer du at få flået mærket af når du møder "rigtige" klubber" - Så man bliver altså udsat for vold/hærværk på tøj bare fordi man ikke vil inkluderes i nogle andres selvopfundne paraplyorganisation? Hold da kæft....
    På deres infoside står der da intet om at man ikke på nogen måde har ret til at køre med rygmærke (og får det flået af), hvis man ikke gider deres højhellige selskab.
    Men det passer måske meget godt med at den første klub man ser under "Fonds Klubber" er Bandidos....

    Jeg siger pænt nej tak, og hækler mit eget rygmærke til mit koskind, og kalder det en klub, om så den er "godkendt" eller ej!


  • #51   27. sep 2017 Mg design klare det hele for dig

  • #53   27. sep 2017 Hej, jeg sprang lige hurtigt over alder/mærke/scooter/harley indlæggene men kan varmt anbefale:
    http://jensenbroderidesign.dk/

    Hun kan også hjælpe med design af logoer hvis du har ønsker derom. Har du et billede eller lign kan du også sende det.


  • Igor P P
    Igor P P Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 41
    #54   28. sep 2017 Biker fonden kræver intet.
    Andre personer derude, hvis de ser man har et mærke på som minder eller ligner andres, om det er design, farve sammensætning, så associere de dig med den klub det måske ligner, og det kan der komme meget store problemer ud af.

    Farver, forkortelser osv betyder noget, så bestemte farve kompinationer siger noget om relationer osv.

    Så skal der noget igennem, så skriv lige til biker fonden først, de kan hjælpe en, og ved hvad der ikke vil gå an, så i ikke tropper op i en anden klubs farvesammensætning, eller et logo som ligner andres, og i pludselig bliver beskyldt for at pryde jer med lånte fjer, så slipper folk for kedelige misforståelser.

    mvh


  • Carste M
    Carste M Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #56   1. okt 2017 Bikerfonden skal ikke godkende MIN vest, det ligger da helt fast, og for resten SKAL de ikke godkende nogen som helst.

  • Igor P P
    Igor P P Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 41
    #57   2. okt 2017 Det er ikke noget som de skal, men de hjælper gerne med det.
    Så løber man ikke ind i misforståelser.


    mvh


Kommentér på:
MC klub

Annonce