{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken lås skal jeg købe?
  • #1   24. sep 2017 Kaskoforsikring...

    Vil de have den, så tager de den.
    Når det er sagt så bruger jeg en Abus 8077 skivebremselås og en lang Abus kæde når jeg er hjemme.


  • #2   24. sep 2017 Mange at vælge imellem.
    Men en ny caps-lås har du vidst brug for...


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   24. sep 2017 Jeg kan rette overskriften, men ikke det fis du har lavet i selve indlægget.

    Stop lige med det.

    Hvis du har noget at låse cyklen fast til, så køb en solid kædelås.

    Hvis du ikke har det, så et par skivebremse låse. Husk at kontrollere om de kan monteres på cyklen. Ikke alle den slags låse, kan sidde igennem alle skiver.


  • #4   24. sep 2017 Med mindre ABUS har oppet sig gevaldigt så ville jeg se på dem her.

    http://www.almax-security-chains.co.uk/
    http://securityforbikes.com/security-chains.php



  • #5   25. sep 2017 Nu vi alligevel snakker om låse, hvilke regler er der så? Jeg har forhørt mig ved mit forsikringsselskab og de gav mig et link til godkendte cykellåse(de der underlige cykler der har pedaler). De kunne ikke sige hvilken lås jeg skal bruge for at alt er i orden forsikringsmæssigt.

  • #6   25. sep 2017 Hvis jeg skal have en god lås. Hvor jeg også har en god økonomi bag efter. Har i så nogle gode bud smiley

  • #8   15. nov 2017 Allerførst skal man erkende at der er 2 slags tyve: Dem der vil køre en tur, og dem der vil have motorcyklen. De første er til at have med at gøre, de sidste vinder alligevel. Derefter skal man huske, at det eneste man køber, når man køber en lås - uanset om det er til en bankboks eller udhuset, er tid. Jo sikrere lås, jo længere tid tager det at bryde den op, men op kommer den til sidst. Hvis de endelig vil have din MC, hejser de den - og lås - op på en lastbil og kører væk med den.
    Derefter skal man huske at en almindelig boltsaks som man kan købe i normal handel maks. kan gabe over 19mm.
    Det positive ved en god lås er, at lejlighedstyven som regel går videre til den MC, der har en lås, der er nemmere at brække op, eller slet ingen har.
    Jeg bruger en ABUS X-plus kædelås, kombineret med en skivebremselås på forhjulet.
    Hvis du vil blive ked af det, eller lidt klogere, så kig på Youtube, hvor der er mange film, der viser, hvor let det er, at save de fleste låse over. Nogen kan saves over på 10 sekunder.
    Har du noget der er sjældent eller meget dyrt, skal den boltes fast i garagegulvet.


Kommentér på:
Hvilken lås skal jeg købe?

Annonce