{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

forsikring af kawasaki z 750 {{forumTopicSubject}}

står og kigger lidt på en kawasaki fra 04-05
z 750

men spørgsmålet er forsikring!!! smiley hvor meget??

er 21 år men tviler lidt på hvor dyr den er med kasko der står jo ikk r eller rr på den?

eller hvis i kender et selskab der er meget god mod unge mennesker;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikring af kawasaki z 750
  • #1   25. mar 2007 Den blir dyr. Jeg ved ikke hvad der er galt med forsikrings selskaberne, men lige denne model koster knapper. Jeg købt min sidste år og ringede rundt til en 4 - 5 selskaber. Jeg var 29 med 1 års ancinitet. Det billigste jeg kunne finde var Tryg og med kasko betalere jeg omkring 12000. Samme selskab kan forsikre en suzuki sv1000 k6 for 8000. Det gir ingen mening. Hvis du finder noget billigere må du gerne gi besked.

  • #2   25. mar 2007 jeg er 25 år . fik min suzuki gsx 750 r . sidste år . jeg giver 2500 hos gf som nybegynder

  • #3   25. mar 2007 Jeg tror det er fordi Tryg har modelnavnet i deres register. Og der hedder den ZR750J. Det kan være de tror det er en racer pga R'eret.
    t d
    Hvis den står ved en forhandler, så få den financeret hos ham igennem MC-Finans. De tilbyder mega billig forsikring, hvis man låner gennem dem, samtidig med en rente bankerne har svært ved at slå.
    Havde jeg haft muligheden for det sidste år, havde jeg gjoret.


  • #4   25. mar 2007 Jeg kigger selv efter en Z750, og gennem tryg skal jeg give 6700 med kasko, men jeg har også 8 år accenitet med bilen, prøv topdanmark, de giver 20 % rabat hvis du er medlem af touring nyt. Pas på med at låne gennem en forhandler, de har godtnok lavere rente end i banken, men tjeck de årlige omkostninger de er ofte meget højre end i banken.


  • #5   25. mar 2007 Hvis tryg betegner den som en sport forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke skal give mere.Jeg får det ordnet gennem nordea og de sammen arbejder med tryg, så det bliver lidt billigere, jeg spare 500 bare på bilen ved at gå til nordea istedet for direkte til tryg.

  • #6   25. mar 2007 tak for al respons: men ved ikke hvor meget bil tæller med. da jeg har kørt 3 år skade fri der.

    sad i dag og beregn selv priser kan sgu ikke lige huske hvem det var ved..

    hvor jeg skulle gi 26000, for en gsxr 600 årgang 98
    og 16000, for en z 750 årgang 05

    vil sige det er noget af et spring da 750eren er noget nyere


Kommentér på:
forsikring af kawasaki z 750

Annonce