{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

hvilket telt til trackday? {{forumTopicSubject}}

jeg har fået dette telt i julegave: https://m.dancovershop.com/dk/product/flextents-pro-3x3-m-3-panorama--plus--1-lynlaas-side-sort-2.aspx
men kan se dette er et noget billigere alternativ: https://www.24mx.dk/24mx-race-telt-3x3-easy-up-inkl-3-vaegge-3#?p

er der nogle der har viden/erfaringer med disse telte?
det skal udelukkende bruges til trackdays smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket telt til trackday?
  • #1   26. dec 2017 Jeg har haft den fra 24 mx det er udmærket og nem at stille op

  • #2   26. dec 2017 jeg har også set flere rundt på banerne have det fra 24 MX. og der er da en væsentlig prisforskel.
    hvordan holder det i blæsevejr?


  • #3   26. dec 2017 Den holder fint hvis den er ordentlig spendt op i hjørnerne

  • #4   26. dec 2017 Den model du har fået er med alu stativ og 24mx i billigere stål

  • #5   26. dec 2017 men kan alustel forsvare den store prisforskel?

  • #6   27. dec 2017 Ingen tvivl om at dancover teltet er bedre kvalitet.
    Hvor meget regner du med at bruge det?
    Har 2x 24mx telte og har brugt dem på ca 8-16 banedage om året de sidste tre år. Har reppet to stænger, den ene min skyld, den anden blæsevejr og dugene er ved at være noget slidte i velcro - taskerne er for længst slidt op.
    Mht. blæsevejr, så handler det meget om altid at surre teltene godt ned, de kan alle gå i smadder hvis de for lov at tage tilløb.
    Jeg startede med 24mx telt da jeg var i tvivl om det skulle være telt eller campingvogn/varevogn med markise og det funker fint men vil selv opgradere til f.eks Dancover el.lign. snart for at slippe med lidt mindre arbejde hver gang der skal pakkes op/ned.


  • #8   27. dec 2017 24mx er billigt... Faktisk så billigt at det bare kan smides væk når det går i stykker...Meeeeeeen..... Det er med LATTERLIGT UBRUGELIGT KINA velcro og derfor helt umuligt at holde sider på når det blæser.. Skal ALDRIG igen have et telt uden lynlåse!

    Et pittelt er ikke noget man kun køber 1 gang. jo dyrere man køber jo længere holder investeringen. Dancover har flere forskellige kvaliteter. det du har fået er et fint telt, Og det ville jeg ubetinget beholde. Medmindre du vil have et endnu dyrere telt.
    Vinduer er desuden guld værd.

    Uanset om man sover i kassevognen,på hotel eller i teltet så er det så rart at det bliver hvor det skal være. og alt inde i det forbliver så tørt som det er muligt i et telt uden bund....

    Har selv et 4,5x3 GALA.. Det er jeg mega glad for.. smiley


  • #9   28. dec 2017 det eneste der er noget lort på de 24 mx det er teltsiderne, det skal ikke blæse meget før du ikke kan have dem på for det river velcroen af som man skal binde siden af stængerne

    jeg har nr 2 telt af de 24 mx telte og den holde i 2 år ca 30 banedage så begyndte stiverne i teltet at knække

    så har købt nr 2 og beholdt nr 1 til reservedele, der gik dog ikke lang tid før der måtte en reservedel til da det ene ben havde stået skævt en weekend så var benet ligesom knækket af konstruktionen, så godt råd er drop telt siderne, find noget pressenning i stedet og sørg for benene står lige


Kommentér på:
hvilket telt til trackday?

Annonce