{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

mc-cool! {{forumTopicSubject}}

Halløjsa!
Nu har jeg fået mc-udstyr! Mangler blot handsker, så mine hænder er stiv-frosne efter den mindste tur. Var i Hein Gericke i forgårs efter bukser, og forelskede mig vidst i den nye pige-jakke i pink og hvid! SUPER LÆKKER! Nåh, det har jeg ikke råd til!

Mandens mc er færdig nu, og vi kan næsten ikke holde et eneste sted, uden den bliver beundret, og folk bliver super-imponerede, når han fortæller at han har lavet det meste selv. Udstødningen er blevet SUPERFLOT! Hjemmelavet, off course, så nu lyder den ret alvorlig....uha! Nu mangler han kun at få sat den lidt højere op, så den ikke skraberhen ad jorden, ved snævre højresving!

Nåh, men jeg ville egentlig blot fortælle at jeg skam lever endnu, og drømmen om eget kort og egen cykel vokser og vokser. I går kørte vi en tur til Rømø, og på vejen hjem, gav han den GAS! Hold da op! Jeg sad og grinede vildt højt og var ligeglad med at jeg fik ondt i ørerne, da vi snittede de 200 på motorvejen. Hvor var det skægt! Jeg lokker ham hver dag ud på en køretur, for jeg er blevet VILDT bidt af det. Motorcykel-livet er lige mig!
Desværre bliver det ikke til nogen tur før i morgen aften, for han er til træf i Sdr. Felding i denne weekend. Gad godt med, men men men nogen skal jo holde DK's gamle i live i mens i andre morer jer på træf-pladser...øv.

Ville ikke noget særligt med dette indlæg, blot lige fortælle at jeg er her endnu, og jeg sidder fast bagpå en total-renoveret Kawasaki Zephyr 750.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc-cool!
Kommentér på:
mc-cool!

Annonce