{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

Køb af Yamaha {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg står og skal til bese/købe en Yamaha XV 1600 Wildstar.

Jeg ville høre hvilke ting jeg skal være opmærksom på? Jeg har læst lidt her på sitet at yamaha er god til at drikke "olie", hvordan sikrer jeg mig at den mc jeg kikker på ikke er slidt eller skadet på nogle måde så den bruger for meget olie? Er det bare at spørge sælgeren af hvor meget olie den bruger?

Da wildstaren har rem-træk, hvordan kan man finde ud af om det er slidt eller ej? De tidligere mc'er jeg har haft har alle været med kæde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Yamaha
  • Niels-Joergen A
    Niels-Joergen A Tilmeldt:
    mar 2007

    Emner: 9 Svar: 19
    #1   8. apr 2007 Tjaa, min tidligere "gamle" r1 fra 2001 brugte olie, ikke et tegn på mekaniske defekter, -- men temmelig irriterende.

    Jeg har "ladet mig fortælle" at r6 og fazeren har den samme tendens, men om tendens gælder for chopper/cruisere har jeg aldrig hørt om


  • #2   8. apr 2007 Næææ, deres choppere/custom maskiner er ikke kendt for at bruge olie. Kun startermotorer :o)

  • #3   8. apr 2007 Tror ikke du skal være nervøs med en Wild Star. Den laves iøvrigt stadig, bare ikke til det danske marked. Det er en af de mest roste motorer Yamaha har lavet og den samme som sidder på en MT-01. Hvis cyklen ellers er pæn og velholdt tror jeg ikke du skal være nervøs. En sådan motor er vel næsten uopslidelig.

Kommentér på:
Køb af Yamaha

Annonce