{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøveskilte? Hvor lang er den reele leveringstid
  • #1   10. apr 2018 Jeg ved godt det har været oppe 100 gange før og alle er uenige. Men når du bestiller din prøveplade får du den også som PDF.
    De sidste 10 gange har jeg bare printet PDF'en og har kørt med den. det er vel meningen med at sende den.


  • #2   10. apr 2018 PDF fil?? Bliver den sendt senere pr mail? Eller skal jeg logge ind og hente den derinde? Jeg så ikke en PDF nogen steder ved selve bestillingen??

  • #3   10. apr 2018 De kan hentes i Padborg på tolden.

  • #4   10. apr 2018 Undskyld, men hvad skal du bruge et prøvemærke til på en søndag ? smiley

  • #5   10. apr 2018 log ind på skat
    tryk på motor
    tryk på meddelelser fra motorregistret
    vælg alle og passende datoer
    så burde der ligge "Prøvemærke - kvadratisk" og en kvittering,

    du skal printe begge ud da du skal have kvitteringen med.


  • Andreas R
    Andreas R Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 12 Svar: 4
    #6   10. apr 2018 Bestilte min en mandag og de kom om onsdagen, men igen tror det afhænger meget af post nord

  • #7   11. apr 2018 Bare lige vær opmærksom på den “prøveplade” du modtager som PDF er selvfølgelig ikke lovlig at bruge smiley

  • #8   11. apr 2018 Har du nogle agumenter for hvorfor ikke Niiiko?

    Hvorfor skulle de give dig den som PDF hvis du ikke må bruge den?
    Hvorfor kan du bestille en prøveplade til imorgen når posten umuligt kan nå frem med den?
    Prøvepladen er jo ikke andet end en kvittering på at du har betalt, så en printet PDF er jo helt det samme som den SKAT printer for dig.

    Så længe du ikke løber ind i Vlado på en dårlig dag tror jeg sgu ikke der er noget problem.


  • #9   11. apr 2018 Gunnar. Det var det damen på Motorkontoret sagde til mig, så det har jeg valgt at tro på

  • #10   12. apr 2018 Fair nok smiley

    Jeg bliver ved med at prøve at tale mig fra det.


Kommentér på:
Prøveskilte? Hvor lang er den reele leveringstid

Annonce