{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FC MOTO
  • #1   17. maj 2018 Det er der da ingen her der ved. smiley
    Har de overhovedet hævet dine penge?
    Hvis ja, så er hjelmen nok undervejs til dig. Så må du sende den retur igen for at få dine penge. Du kommer dog nok til selv at betale retur-fragten.


  • #2   17. maj 2018 stil spørgsmål: hvorfor skulle de ikke sende dine penge tilbage ??

  • #3   17. maj 2018 DE har ikke sendt ordrebekræftelse og de svare ikke på noget. Har prøvet at få konkavt med dem mange gange. Hvis de havde sendt den skulle de også have sendt tracking nr. De havde alt på lager jeg skulle have”hjelm og visior” der stod 2-3 dage. Der står bare inde på deres side at den behandles. De har ikke trukket penge endnu. Men har læst meget dårligt om dem. Men ved ikke om i har noget af Efaring med dem?

  • #4   17. maj 2018 Hvad skriver de på deres hjemmeside? Hint: prøv at kigge der.

  • #5   17. maj 2018 Prøv at kontakte din bank og se om de kan blokere betalingen.
    PS: Det er altid godt at undersøge butikken før man bestiller.
    Her en mulighed: https://dk.trustpilot.com/review/www.fc-moto.de
    Jeg ville ikke handle hos dem.


  • #6   17. maj 2018 De svare ikke på noget, men der også andre der har fået deres ting 14 dage efter. Men ja ser ligeimorgen. Ellers kontakter jeg vores bank

  • #7   17. maj 2018 du er da en kl...., du har læst meget dårlig om dem og så køber du ved dem
    CONGRATULATTION


  • #8   17. maj 2018 Havde først læst efter jeg købte. Tag nu en slapper du burde jo ikke have ondt i numsen fordi jeg har gjort noget forkert ?

  • #9   17. maj 2018 Jeg bestilte d2/4 viste godt de ikke havde det bedste ry da jeg ikke havde hørt noget 10-12dage senere (lige som dig) kom jeg til at købe noget andet (ja jeg er en klaphat)
    D23 stod den så uden for min dør
    Og de trak pengene ved levering
    Købte retur mærkat det tage en hverdag for dem at oprette
    Så den 26 fik jeg sendt den afsted de modtog de behandlede sagen d8 og pengene(hver en øre-returfragt) var der så først mandag nok pga helligdage uden flere problemer ind at jeg skulle logge ind for at følge med i processen skrev enda en af grundene var netop den lange behandlingstid og ingen information


  • #10   18. maj 2018 Rolig nu.

    Det er en anderkendt netbutik. Har selv handlet over nettet på FC-MOTO for ca. 10.000 kroner (fordelt på 4-5 forskellige ordrer), exklusiv annulleriung af ordre til 2.000kr. Jeg har fået ALLE mine varer hjem i god stand, uden problemer, og med hurtig levering (maks 7 dage). Køber ikke ting der ikke er på lager. Jeg er fandme tilfreds med dem.

    Og da jeg annullerede køb af hjelm, så blev den selvfølgelig annulleret. Det er en forretning, som gerne vil have kunder.

    De taler fint engelsk, så istedet for at sende en mail, så kan du jo ringe til dem og få bekræftet, at din ordre er annulleret.


  • Rotten Richard
    Rotten Richard Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 2 Svar: 2
    #11   18. maj 2018 Jeg købte en styrthjelm en torsdag aften, og fik den leveret mandagen efter om formiddagen...

  • #12   18. maj 2018 #10 alt mit skulle også være på lager
    Men hvor blev min ordre bekræftelse, afsendelse og info om at de havde fået varerne retur emails af? ??


  • #14   18. maj 2018 Har prøvet at ringe til dem mange gange uden held, men de har sendt mig en mail på at de har leveret den til DHL. Men jeg bestiller ikke fra deres side igen mere.


  • #15   18. maj 2018 jeg har købt en del de seneste år hos fc moto. Der har aldrig været noget bøvl og tingene er kommet hurtigt. Og så er det ok priser.

  • #16   18. maj 2018 #12 hvor skulle jeg vide det fra?

    Trådejer spørger angående FC-MOTO som butik, og om han kan forvente at få sine penge refunderet, hvilket han selvfølgelig kan. Jeg har haft gode oplevelser, hvilket jeg da gerne må tilkendegive, selvom mange andre tilsyneladende ikke har været tilfredse.
    I er utilfredse med butikken - jeg er tilfreds. Der er sådan set ikke så meget at diskutere.

    Istedet for at gøre personen endnu mere utryg for sine penge, så har jeg blot fortalt ham, at jeg har stået i samme situation og har fået mine penge retur. Og det er sku da meget godt når man som trådstarter er bekymret for sine penge, at alle folk deler deres erfaringer. Ellers kan man nemt få indtrykket af, at FC-MOTO er et skidt sted og at han aldrig ser sine penge igen. Det er ikke tilfældet.


  • #17   18. maj 2018 #14 Hvis de allerede havde behandlet din igangværende ordre og sendt den til DHL idet du først får kontakt med dem, så kan de jo ikke gøre mere når den er på vej til dig. Hvis du stadig ikke ønsker at få hjelmen, så kan du jo bare returnere den, men det bliver selvfølgelig på egen regning (fragt til tyskland), som alle andre steder.

    Når man annullerer sin ordre, så er der altid en chance for, at den er på vej, og at man derved ikke bare lige kan annullere - og skal vente til retursending.

    Det er altid træls at have en øv-oplevelse med nethandel, jeg håber du finder en anden side, som du bliver gladere for.


  • Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 1 Svar: 147
    #18   23. maj 2018 Wtf? smiley

  • #19   24. maj 2018 Jeg har handlet med dem flere gange.. ikke haft problemer.. Underligt de ikke svarer dig.

  • Burdin Y
    Burdin Y Tilmeldt:
    okt 2019

    Følger: 1 Svar: 1
    #20   27. okt 2019 Vi, OOO GSK NEFT er et af de førende olie- og gashandelsfirmaer i Rusland, med et godt forretningsansvar og godt erfaring inden for olie- og minesektoren. Vi tilbyder følgende handler gennem vores pålidelige raffinaderier: D2 DIESEL OLIE GOST 305-82, JP54 AVIATION KEROSENE COLONIAL GRADE, UREA 46% / PRILLS, LNG, LPG, REBCO, MAZUT100 GOST 10585-75 / 99, AUTOMOTIVE GAS OIL (AGO) ETC. Vi sikrer også tildelinger fra vores forskellige raffinaderier til vores mange købere, der er interesseret i Spot-transaktioner på FOB / CIF-leverancer til enhver verdenssikker havn (AWSP). Vores raffinaderier har deres produkter både i russiske havne og Rotterdam havn.

    Med venlig hilsen
    Hr. Burdin Dmitry Yuryevich
    Tlf: +79268063267
    E-mail: ooogsk.neft@mail.ru
    Skype: ooogsk.neft@mail.ru


  • #21   29. okt 2019 Jeg har handlet for 20.000-30.000 kr hos FC Moto, det har aldrig været problemer, de fleste af de indkøbte produkter ankommet ugen efter og kun en eller to produkter ankommet 3-4 uger efter bestilling (Regntøj)
    Den sidste dragt og andre ting jeg købte var jeg nød til at bestille i 2 forskellige størrelser da jeg ikke var sikker på hvilket størrelse ville passe mig. (Leatt GPX 5.5 jakke og bukser og Leatt 3DF airfit Body protector og Leatt X-frame knee brace) Indtil da havde jeg intet produkt fra Leatt og var ikke sikker på hvilket størrelse jeg skulle købe.
    Jeg modtog beløbet efter at have returneret de størrelser som ikke passede til mig. Beløbet gik in på mit PayPal konto ca. 8-10 dage efter jeg havde returneret produkterne.


  • #22   29. okt 2019 #20
    Ja jeg ved ikke om jeg skal grine eller ......


  • #23   29. jan 2020 Jeg bestilte følgende produkter hos FC Moto i december:
    Alpinetars Patron Goretex jakke
    Alpinetars Guayana Goretex jakke
    Alpiestars Bryce Goretex bukser X 2 (Både i størrelse L og XL)
    Revit Athos 2 vest X 2 (Både i L og XL)
    Berik Safari Waterproof jakke
    Berik Cargo Waterproof bukser X 2 (både i L og XL)
    Dainese Dolomiti Goretex jakke
    Dainese Dolomiti Goretex bukser X 2 (Både i L og XL)
    Spidi waterproof bag

    Det hele blev sendt tilbage undtagen Revit Athos L og ca. en uge efter og måske 10 dage efter fik jeg beløbet tilbage på min PayPal konto.
    Årsagen til at jeg tilbage sendte det hele var fordi jeg kunne ikke have bukserne over støvler (Moto cross støvler) De kan nemt trækkes hen over adventure eller almindelig støvler men ikke cross støvler.
    Alpinetars Guayana var den bedste jakke, hvis man ønsker en jakke som føles let og fleksibel næsten uden at sætte begrænsninger på bevægelses frihed / smidighed, hvilket er nok noget off-road kørere sætter pris på.
    Den varmeste jakke var Berik Safari vil jeg mene, da jeg næste ikke kunne holde ud at have det på i mere end 5-6 minutter (Indendørs ved stue temperatur)

    En god oplevelse med FC Moto igen.


Kommentér på:
FC MOTO

Annonce