{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

GPS {{forumTopicSubject}}

hej jeg er super skuffet over min Tomtom Rider 410, jeg vil kalde den dum, optager man feks en god tur, og vil køre ruten igen, og afviger en smule for ruten, feks tanke kan den ikke finde ud af det igen, og så det med at kører man bare en tur, uden destination lagt ind, er det den dårlige skærm uden nogen info, og generalt er den langsom og mange gange fryser den, er det Garmin 595 man skal ud i, eller hvad mener panelet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS
  • #3   11. jun 2018 Du kan sagtens få vist samme info mv. når du ikke kører efter en rute. Du skal blot trykke på pilen i øverste højre hjørne. Så fungerer den som hvis du har en destination og er zoomet ind på dit køretøj. Desuden har jeg aldrig oplevet, at min opfører sig underligt hvis jeg vælger at tanke eller lign på den indtastede rute.

    Jeg er rigtig godt tilfreds med tomtom' s 4 serie.

    Jeg er dog enig i, at processoren godt kunne være lidt hurtigere! Men det er umiddelbart det eneste kritikpunkt jeg har af den.

    Du må finde dig en anden som du bliver glad for smiley


  • #4   13. jun 2018 Jeg købte småelektronik i lang tid ud fra tesen at høj pris også var høj kvalitet. Erfaring har lært mig at sådan er det ikke. Det ser mere ud som om der er en tidsindstillet bombe i det, så det går i stykker kort tid efter det er 2 år gammelt og garantien udløbet. Første gang min dyre Garmin opgav ånden, kontaktede jeg i min store naivitet Garmin, og spurgte om den kunne repareres. De skrev den var over 2 år gammel og "obsolete" - altså forældet, og jeg måtte få den serviceret et andet sted. Det gjorde jeg ved at købe en dyr TomTom, Da den efter 2 år ikke ikke rigtigt ville lades op (original adapter) købte jeg en TomTom Start af billigste model ved et træf i Holland. Den har ikke alle de der idiotiske funktioner som vognbaneskift og et billede af en frakørsel, det kan jeg altså godt finde ud af selv, men den kan finde fra A til B og nærmeste tank og pengeautomat midt på bøh-andet i Frankrig.
    Den flytter jeg fra min bil og til min MC'er, der alle har et RAM adaptersæt. Det fungerer udmærket, og den bliver jo kun våd i regnvejr, hvis regnen rammer bagfra, og så langsomt kører jeg heller ikke.
    Jeg gav 750 kr for den (100 euro) og når den dør, kasserer jeg den uden de store sorger. Jeg går heller ikke i koma hvis nogen skulle stjæle den, hvilket ikke er sket endnu. Der er nok ikke nogen der gider stjæle den. Den har lige rundet 2 år, og hvis jeg kasserer den nu, har den kostet 1 krone om dagen. Det passer mig ikke specielt godt, for jeg hader brug-og-smid-væk mentaliteten.


Kommentér på:
GPS

Annonce