{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Det skulle være så nemt.. {{forumTopicSubject}}

Overskriften i dette indlæg er lidt misvisende, men den henviser til onlinekøb og kommunikation via mail/nettet som skulle være så nemt (se evt http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=40832 )
Generelt er det en drøm at handle på nettet, bestille døgnet rundt, vare efter 1-2 dage dejlig nemt.
Men der er tilfælde hvor man ønsker sig at kommunikationen var en del bedre, især når man har spørgsmål til ordre,reklamationer så mener jeg personligt at selve mail procduren er noget så irreterende. Og det er faktisk ikke kun når man handler, men også når man mailer i dagligdagen(personlige,forretingsmail) at jeg mener dette system kommer til kort.Den du mailer til skal jo gide svare før du kan komme viderer med dit/din sag/projekt.
Fagre nye verden, jeg er jo også fra dengang man skrev på papyrus, ikke for at det var hurtigere, man har jo først fundet nogle af dem nu, og det er jo lidt sent at svare,ik? smiley
Så lige et par spørgsmål, hvor tålmodig(dage,uger) skal/mener du/I man skal være ved køb online?
Hvordan forholder det sig med klagegang når betaling foregår via Paypal?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det skulle være så nemt..
  • #1   16. maj 2007 Køber du noget online i udlandet - og især uden for EU, tror jeg du skal væbne dig med en god portions tålmodighed hvad angår tidslinien fra bestilling til den dag du modtager varerne..

    Hvad angår respons på mails/opkald osv, synes jeg godt man kan forvente svar meget hurtigt (læs: maks 2 arbejdsdage), hvilket jeg generelt også har den oplevelse af, at man også får.. Der er selvfølgelig altid steder, hvor man ofte først får svar laaaang tid efter, eller slet ikke noget svar, men sådanne steder gider man selvfølgelig heller ikke handle.. smiley


  • #2   16. maj 2007 Venter på 5 uge på en pakke fra usa. Har handlet en del i usa før og det er det længste en pakke har været under vejs for mig .Er ikke blevet taget i tolden før så måske det er derfor det tager længere tid denne gang ? nogen der har erfaring med det ?. Som Simon siger pakker udenfor eu tager længere tid at få til dk og en 5-6 uger er vist ikke unormalt. Er du derimod inden for eu vil jeg begynde at være nervøs hvis der går længere tid end en uge..... Omkring reklamation via paypal/ebay har jeg ingen erfaring da jeg 7-9-13 aldrig har haft problemer med de varer jeg har haft bestilt......

  • #3   16. maj 2007 Jeg syntes:

    Mail response : Max. 1-2 dage MAX.

    Pakken er jo lidt afhænig af hvorstor/tung. har lige ventet 30 dage på en hjelm fra England.


  • #4   16. maj 2007 Har mailet/købt en del i D. Erfaring: hurtig mail respons og pakker max 5 dage.

  • #5   16. maj 2007 Jeg har via eBay handlet i England og Tyskalnd og Portugal (via en tysk forhandler). England kan tage lang tid mht levering, helt op til 4 uger, for en stor pakke. Handlen i Portugal, gennem en tysk leverandør tog 3 uger. Andre gange har jeg fået ting fra England indenfor 3 dage.

    Mht mailrespons så viser det jo bare hvor seriøs sælger er. Der findes heldigivs mange andre derude, så hvis én ikke gider handle. er der masser andre.

    /Rasmus


  • #6   16. maj 2007 Tak for jeres respons.
    I mit tilfælde var det svært at vurdere, da kommunikation var helt i top, indtil jeg fik en sidste mail hvor der stod han var blevet betalt, og gået igang med at lave potter.
    Men selvfølgelig en ost tager den tid den tager...Så er det nok også det samme med potter...:)


  • #7   16. maj 2007 Kan så lige tilføje at: Når man snakker om solen så...post er nettop kommet med dem..så pakke ud tid...juletid smiley
    Men ville være rart at have fået mail om at de var på vej, så man ikke sidder og "skumler"...


Kommentér på:
Det skulle være så nemt..

Annonce