{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

LORTE DAG!! {{forumTopicSubject}}

Så vågner man her kl 9.30 af at der bliver ringet på døren. Uden for står et par af dem jeg bor på kollegie med, som siger at min mc er vælter. Jeg kigger hurtigt over på den, og så ligger hun der bare! smiley Vi får hende rejst op, og som det ser ud lige nu beløber skaderne sig til følgende:
Smadret topkåbe, butikket kåbestativ, smadret sidespejl, smadret fodhvilerkonsol og ridser på udstødning. De fortæller at der har været fest i fælleshuset i går, og at der var to personer som havde smadret nogle flasker, og vidst havde været nogle spader. Umiddelbart ser det ud til at der har siddet en person på cyklen, men så har tabt den pg.a. ratlåsen... HVEM FANDEN GØR SÅDAN NOGET?!?

Er der nogle der ved om det overhovedet kan betale sig at melde sådan noget som hærværk? Jeg har ingen kasko på cyklen, så det er jo bare penge ud af vinduet....

Kæft hvor er jeg bitter...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LORTE DAG!!
  • #1   26. maj 2007 Selvfølgelig kan det betale sig at melde det. Det kan godt være at der ikke kommer noget ud af det men du kan jo også være heldig at der er nogen der kender til det. Du kommer jo ikke til at betale mere hvis du melder det.



  • #3   26. maj 2007 jamen hvis der er vidner som du siger der har set nogen fra festen sdde på den og derefter vælte med den så det bare at kontakte den person der holdt festen.. så på deres forsikring dække det.. NO MERCY! de skal bare betale for det de har ødelagt..

    Jeg fik kastet sten på min bil for ca 1 år siden af nogen som var til fest i selvskabslokalet her hvor jeg bor.. der var 2 vidner som kontaktede mig og fortalte de havde set det.. så kontaktede politiet og de kontaktede dem som holdte festen og vupti så betalte deres forsikring for en omlarkering og reperation for buler..


  • #4   26. maj 2007 Øv hvor trist at folk ikke kan holde nallerne for dem selv..

    Håber du finder en god løsning :o)


  • #5   26. maj 2007 AAAaaarrrgggghhhh så skal der kraftedeme klippes fingre!!!

  • #6   26. maj 2007 ahhhhhhh lige mine ord... det er sku for surt... søde... og så er vejret jo heller ikke lige det man kommer til at smile af... smiley håber de lømler bliver fanget

  • #7   26. maj 2007 Jeg har netop snakket med politiet og de ville ikke have en anmeldelse af det når der alligevel ikke var kasko på...

    Der er ikke nogen der direkte har set det finde sted, kun at der har været to personer som har kastet med flasker. Men jeg må rundt og snakke med lidt beboere..

    Lorte lørdag.

    P.S. Tak for svar


  • #10   26. maj 2007 Det er et spørgsmål om prioritering. Når man hører at politiet ikke har tid til sådanne sager, kan man godt blive lidt harm over nogle af de småting på gaden de hidser sig op over.

    Og så har jeg hørt at færdselspolitiet skal have oprettet en afdeling her i Brønderslev, AAARRGGHHHHHH!!!!!


  • #11   26. maj 2007 find ud af hvem der holdt den fest og sig at der er nogle der har set 2 personer stå ved din MC... Så må det jo være op til festens bagfolk at finde ud af hvem der har gjort det.. Der skal nok være nogle der har dårlig samvittighed...

    // Lund


  • #12   26. maj 2007 Det er egentlig fair nok at politiet ikke tager sagen - der er jo ikke så meget at gøre smiley

    Men nu hænger jeg en seddel op i vores fælleshus, og så skal der sgu snakkes med lidt folk.

    God weekend til jer andre...


  • #13   26. maj 2007 Gu er det da ej fair nok at politiet ikke vil modtage en anmeldelse. Det er fandme os der betaler skat. Det kan godt være at de ikke kan gøre noget lige nu, men der kan jo dukke noget op senere der gør at man finder hærværks mændene. Og hvis han så ikke har nogen anmeldelse kan han jo ikke gøre et evt. erstatningskrav gældende.

  • #14   26. maj 2007 Okay lidt for hurtigt. Med han mener jeg selvfølgelig du.

  • #15   26. maj 2007 Hej Mads
    Jeg føler med dig, en dum og ligeglad chaffør var for nogle år siden ved at vælte min mc da han svingede ud og fik fat i sidespejlet.
    Mange folk er så ligeglade med andres ting så jeg har lært at tage mine forholdsregler.


  • #16   26. maj 2007 FORK, nogle spassere! Føler så meget med dig, makker! Håber du finder ud af, hvem der er de ansvarlige!

    Sig til, hvis der er noget, jeg kan gøre! smiley


  • #17   26. maj 2007 Martin: Altså den eneste måde de kan finde dem ved, er ved at politiet tilfældigvis har fat i dem, og de så også indrømme at have væltet en rød mc...

    Til de interesserede kan "resultatet" ses her: http://motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1960


Kommentér på:
LORTE DAG!!

Annonce