{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

farvekode til hayabusa {{forumTopicSubject}}

hej.. Jeg er ved at få malet nogle kåbedele til min busa som er blevet lidt ridset efter den har været nede og ligge... har så kørt delene hen til rømers autolakering i maribo da han skulle være ret dygtig... men det er åbenbart ikke tilfældet... han har haft mine stumper i en hel måned og da jeg kommer for at skulle hente dem, har han malet det som engang var rødt, rigtig tøselilla... hvad f.... sker der??? så nu vil jeg høre om nogen kan hjælpe mig med farvekoden til den sorte og røde model fra 1999.. HJÆLP!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  farvekode til hayabusa
  • #2   21. jun 2007 jeg ved ikke med suzuki... men honda modeller har et klistermærke på stellet et sted m. farvekoderne...

    men ellers held og lykke prøv evt. et autoriseret værksted, de må kunne finde det frem.

    mvh Offslow


  • #3   22. jun 2007 Der er kun en vej, med hensyn til Suzuki. Og det er at få taget en gennemlysning, mener jeg det hedder.De udleverer ikke farvekoder som Honda gør, har selv stået med et kæmpe problem hvad det angår. Ufatteligt dårligt af Suzuki, men sådan er det bare desværre.Kan hjælpe med den blå farve på min, men det er ikke den du skal bruge jo.Fik alle de dele, jeg skulle ha malet i i Madam køkkenblå. Hvordan faen ville det ikke lige ha set ud... hahaha Så de skulle lige ha en tur mere.

Kommentér på:
farvekode til hayabusa

Annonce