{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

BLÆRET FERIE!!! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Long time - no see. Jeg ved det er meget længe siden sidst, men nu får i lige en update på den fedeste ferie ever!
Lørdag d. 16.6. kørte Morten og jeg (i regnvejr) efter hans forældre. De var i bil med svigerfars BMW K100 bagi, og vi var vikinger og kørte bagefter på Mortens Kawasaki Zephyr 750. Det regnede hele turen til Hochdonn i Tyskland (ca. 160 km) så vi var gennemblødte da vi ankom til vennerne og blev smidt i varmt karbad med varm kakao og rom...lækkert!

Søndag d. 17.6. kørte vi alle i bil de 360 km til Motorsport Arena Oschersleben i Harzen. Morten og jeg i Totyota med to mc'er bagi og de gamle i Jaguaren foran. Dernede mødtes vi med vennernes datter og svigersøn der havde en trailer med 2 store mc'er. En Kawasaki ZZR 1000 og en anden ombygget banecykel, jeg ikke ved hvad er. Vi pakkede ud, satte tingene i pitbox nr 20 og grillede og hyggede ved boxen.

Mandag d. 18.6. gik det løs. Dagen startede ud med regn og våd bane. Men de kørte alligevel første løb. Vores "mænd" kørte i gruppe 1 med instruktører (1 instruktør pr. 6 kørere) og tilfældigvis skulle vores mænd køre med Martin, svigersønnen der har kørt prof. baneløb før. Efter 1 løb var de alle helt høje og jeg var forpustet af at løbe og tage billeder af dem alle tre..temmeligt besværligt, når de kører hurtigt. De sidste løb kørte de i tørvejr ogpå tør bane, så dagen endte alligevel med perfekte betingelser for banekørsel. Det var fedt at se dem køre, og morsomt at se afslidte fodhvilere, og ditto støvlesåler.
Mand, jeg kunne fortælle i timer om den her tur.
Efter sidste løb (6 løb á 20 min) pakkede vi bilerne igen , kl. 18.00 kørte vi mod vesttyskland igen. 40 km syd for Hamburg gik Jaguaren i stykker, så vi måtte stå i lang tid og vente på notdienst og abschlebbwagen.

Tirsdag d. 19.6. til middag kørte vi mod DK igen. Mortens mor alene i Toyota'en, svigerfar på K100 og os på Zephyr, og jeg skal lige love for nogen var blevet modige! Det var lidt sjovt at køre 200 på en freie fahrt bahn, især fordi svigerfar normalt kører temmeligt langsomt. Vi mødtes alle fire på en tankstation og inden svigermor kom måtte Morten og jeg love på Zephyren aldri at sige til svigermor hvor hurtigt han kørte.


Nåh, hvis i har læst med så langt kan i lige så godt få den sidste detalje. I lørdags kørte vi en tur til Brdr. Jensen i Horsens, og nu i denne weekend kører Morten op og køber/bytter en Honda CBR 1000F...den er godt nok fra 91, men virkelig flot, aldrig haft en skade, køre som en drøm. Skønt! Jeg glæder mig til langture på en rigtig ægte touringcykel.

Ok, undskyld længden. Måtte bare dele de fede oplevelser med jer! Har stadig masser af historier på lage fra turen hvis i har lyst!

Knuser Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BLÆRET FERIE!!!
Kommentér på:
BLÆRET FERIE!!!

Annonce