{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

mc hjælp {{forumTopicSubject}}

er der nogle der kan hjælpe med at lave nogle ting på en ældre mc i nordsjælland? mod betaling(orange) selvfølgelig.

orker ikke at læsse den på en trailer og køre den ud til at værksted. Det er sådan at den ikke rigtigt gider at starte men det er muligvis noget med batteriet. Den skal også have nogle nye bremseskiver på samt dæk plus blinkene ikke rigtigt gider blinke men de lyser kun.

Anyways det er en lidt for stor mundfuld for en amatør for mig så tør ikke helt rode med det helt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc hjælp
  • #1   7. jul 2007 Nu bor jeg ikke lige i Nordsjælland og jeg har ikke tid den næste uge, ellers rimeligt nemt at overskue.
    Dækkene ville jeg få skiftet på et værksted, de skal trods alt afbalanceres.



  • #2   7. jul 2007 hmm, også lidt for langt for mig - men ellers lyder det da ret overskueligt.
    Som Steen skriver, af med hjulene og på værksted med dem for nye dæk. Når du nu har dem pillet af, er det en smal sag at skifte skverne - brug evt. lock-tite til boltene for en sikkerheds skyld.
    Prøv at sætte startkabler på fra en bil, nem måde at kontrollere, om det er battriet den er gal med.
    Og mht. blinklyset er det temmelig sikkert blinkerrelæet der er gået - tager ½ minut at skifte, og koster vist 78 kroner hos max....


Kommentér på:
mc hjælp

Annonce